Beantwoord

Enkel nieuwe afleveringen opnemen mogelijk?

• 31 januari 2021
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 1

Waarom worden  reeds bekeken en gewiste afleveringen toch opnieuw opgenomen bij heruitzending? Vb play5 FBI most wanted. Ook op andere zenders bij serieopname voorgekomen. 

Heel vervelend want heb het niet altijd direct door bij documentaires...

icon

Beste antwoord door Martin 31 januari 2021, 19:57

Zij zullen een andere methode hebben, dat is de zelfde vraag waarom werkt het doorspoelen soepeler bij TN enz….. 
Waarom dit nog niet aangepast of verbeterd werd daar heb ik ook het raden naar, ik zat vroeger ook bij TN en het was ook even wennen, waarom Proximus dit nog niet beter heeft kunnen implementeren en of dit in de pijplijn zit is ook niet duidelijk …..

Bekijk origineel

3 reacties

FYI: Omdat proximus hun systeem zo ineensteekt de vraag werd hier in het verleden al dikwijls gesteld en zeker de vraag waarom de heruitzendingen ook opgenomen worden en je die niet geprogrameerd hebt, het heeft ergens iets te maken omdat die beide de zelfde code dragen, details ken ik niet.

Reputatie 1

Waarom lukt het dan wel bijTelenet?

Zij zullen een andere methode hebben, dat is de zelfde vraag waarom werkt het doorspoelen soepeler bij TN enz….. 
Waarom dit nog niet aangepast of verbeterd werd daar heb ik ook het raden naar, ik zat vroeger ook bij TN en het was ook even wennen, waarom Proximus dit nog niet beter heeft kunnen implementeren en of dit in de pijplijn zit is ook niet duidelijk …..

Reageer