Beantwoord

Emails verzenden vanuit outlook 2016

  • 12 mei 2020
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Ik heb mijn email instelligen gecheckt en die zijn goed. Heeft altijd zeer goed gewerkt.

Heb de check gedaan bij mijn mail via my proximus en daar werkt blijkbaar alles.

Ik outlook 2016 echter als ik een mail verstuur gaat die in postvak uit en word niet verzonden.

Mails die verzonden worden naar mijn aaciunt in outlook komen blijkbaar ook aan 

Versturen echter dat gaat van geen kant  meer via outlook. Wat is er eigenkijk aan de hand ?

Heb nu alles verwijderd en outlook terug geinstaleerd. Wanneer ik nu een account wil toevoegen blijkt bij de controle dat er een verbod is  ( 554 Access denied- Under investigation for ) , hoe kan ik dit verhelpen en wat is er mis ????

icon

Beste antwoord door familievandesype 12 mei 2020, 22:16

Die melding duid aan dat je jouw computer hoogstwaarschijnlijk geïnfecteerd is en ongewenste mail (SPAM) verstuurd. Dan kan je enkel nog maar mails ontvangen maar niet versturen. Je zou een volledige scan moeten uitvoeren met jouw beveiligingsprogramma. Indien je dat niet hebt download en installeer 1 gratis antivirus hier: https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/anti-virus Nadien ga je Proximus moeten contacteren: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_blacklist/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/uw-ip-adres-staat-in-onze-blacklist.html

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Die melding duid aan dat je jouw computer hoogstwaarschijnlijk geïnfecteerd is en ongewenste mail (SPAM) verstuurd. Dan kan je enkel nog maar mails ontvangen maar niet versturen. Je zou een volledige scan moeten uitvoeren met jouw beveiligingsprogramma. Indien je dat niet hebt download en installeer 1 gratis antivirus hier: https://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/anti-virus Nadien ga je Proximus moeten contacteren: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_blacklist/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/problemen-met-uw-mailbox/uw-ip-adres-staat-in-onze-blacklist.html

Bedankt voor de snelle reactie

De scan had ik al gedaan en niets te vinden. Heb dit gedaan met antivirus van Total AV

Heb nu ook via uw link Proximus gecontacteerd en alles ingevuld

Ben benieuwd  hoelang het duurt eer ze reageren.

Vandaag terug opgestart ben alles lijkt perfect te werken. Heb geen bericht gehad van proximus of van wie dan ook. Raar maar waar.

Alleszins bedankt iedereen die heeft meegewerkt aan een of andere oplossing

Reputatie 6
Badge +2

Proximus of eender welke andere internet service provider controleert na de aanvraag of er geen verdacht verkeer meer is. Soms kan het gewoon komen dat er op een bepaald tijdstip meer mails werden verstuurd dan een vooraf ingestelde drempel. Wanneer in een bepaalde periode niets verdacht meer gebeurd dan wordt de blokkade automatisch opgeheven. Het is pas als via jouw mailadres PHISHING of mails met kwaadaardige bijlagen dat er effectief een diepgaand onderzoek komt en je met bewijs moet komen dat je systeem up to date is en een scan rapport van een beveiligingsprogramma. Heel graag gedaan. Blij om te horen dat alles nu terug werkt.

Reageer