Beantwoord

Easy Switch ID ?

• 28 januari 2021
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Ik zoek dringend het verplichte Easy Switch ID.

Staat niet op mijn facturen en in mijn profiel staat “Geen easy switch ID”.

Hoezo geen Easy Switch ID → dat is verplicht en jullie werven er zelf mee.

Ik zie dat de meesten met dezelfde vraag ...gevragd worden hun gegevens te delen via een prive bericht.

Dat kan neit de bedoeling zijn. Dat hoort gewoon in mijn klantinformatie te staan want “VERPLICHT” zoals jullie zelf aangeven … toch ?

icon

Beste antwoord door Martin 28 januari 2021, 22:32

FYI: privégegevens kan je zelf in je forumprofiel plaatsen en kan je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Ter bijkomende info:
De Easy Switch code is enkel nodig bij internet en bij TV.
Bij een vaste lijn of bij mobiel is deze niet van toepassing vandaar dat u mss geen bij u vermeld staat op uw factuur

• Morgen pas komt iemand die van Proximus zelf is hier terug langs op het forum om je verder ge helpen.

Bekijk origineel

2 reacties

FYI: privégegevens kan je zelf in je forumprofiel plaatsen en kan je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden, enkel proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Ter bijkomende info:
De Easy Switch code is enkel nodig bij internet en bij TV.
Bij een vaste lijn of bij mobiel is deze niet van toepassing vandaar dat u mss geen bij u vermeld staat op uw factuur

• Morgen pas komt iemand die van Proximus zelf is hier terug langs op het forum om je verder ge helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@Keon Maaseik  Het klopt dat er op jouw Proximus factuur geen Easy Switch ID staat vermeld aangezien jij enkel over een gsm-abonnement beschikt. Zoals @Martin reeds aangaf is de Easy Switch code enkel nodig bij een overname van internet en TV. Groetjes, Antonella

Reageer