Vraag

E-mailadres klantendienst

• 10 januari 2020
  • 21 reacties
  • 332 Bekeken

Hallo,

Ik haat telefoneren en zou graag contact nemen met de klantendienst via e-mail om over te schakelen op Proxumus TV (nu Telenet).

Kan iemand mij het adres bezorgen, zodat ik dat kan regelen ?

Alvast bedankt.

21 reacties

Snel en gemakkelijk Proximus worden met Easy Switch > klik hier

Proximus werkt eigenlijk niet e-mailadressen per dienst.

Maar maandag als de proximus medewerkers hier terug langkomen op het forum kunnen zeker u hierbij verder helpen.

Proximus hoe contacteren > klik hier

Reputatie 6
Badge +2

@Lodske 

Heb je je aanmelding kunnen regelen via de website ?

Of kan ik toch nog iemand laten bellen naar jou ? (soms is telef contact wel handig)

laat maar horen wat we kunnen doen

mvg,

Tina

Beste vrienden,

Hartelijk bedankt voor de geboden hulp.

Toch is mijn enige vraag nog steeds niet voldaan.

Nog even kort en zeer bondig herhalen waar het om gaat :

''Welk is het E-mailadres waarop ik de Proximus klantendienst kan contacteren, zoals in MyProximus wordt aangeboden ?''

Of worden we gewoon voor de gek gehouden, net zoals op het gratis tf.nr. waar ge enkel snerpende muziek te horen krijgt ? Ik wordt daar gewoon ziek van, daarom wil ik mailen in alle rust. En ik wil Proximus TV !

Met gulle groeten,

Hugo.

@Lodske je zegt “ Welk is het E-mailadres waarop ik de Proximus klantendienst kan contacteren, zoals in MyProximus wordt aangeboden ?''

Waar zie je daar in http://Myproximus.be  ergens een mogelijkheid om een e-mail te sturen of befgrijp ik je uitleg verkeerd?

Reputatie 7
Badge +4

Hugo, 

Aansluitingen worden via email niet gedaan. Als je niet graag belt kan je altijd via de chat (via myproximus of via de website van Proximus zelf) terecht, of via Facebook Messenger, Twitter ofwel via volgende link op onze pagina ‘de contacteer ons via email’ : contacteer ons via email

Hallo,

Ik MyProximus kan je voor contact wel kiezen : chat, telefoon, email of langskomen.

Maar wat ik ook probeer steeds word ik naar hetzelfde verwezen: ''Bel ons'' of ''Kom langs''…

Ik krijg daar ''het heen en weer'' van...

Dit is inderdaad zo, daarom dat er al zovelen in het verleden net als u al ook gevraagd hebben of er een e-mailadres bestaat om proximus te bereieken,
mss een idee om het in de ideeënbus te zetten op het forum :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +3

Dag allemaal,  momenteel hebben we een langere wachttijd voor het behandelen van e-mails. Daarom is het nu niet mogelijk om ons te mailen. Alvast bedankt voor jullie begrip. Je kunt wel met ons chatten via de website:   https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html . Grt, Heidi

Lieve Heidi, jullie hebben altijd ,,een langere wachttijd'', eender hoe en waar, behalve om de factuur te sturen... 

Als internetprovider uw eigen e-mailadres verstoppen getuigt van verregaande minachting jegens de klanten die uw ''gratis telefoon'' om dezelfde reden ook al kotsbeu zijn.

De link naar de ''chat'' werkt, maar.... er is niemand aan de overkant. (Was te denken.)

Toch bedankt.

Reputatie 7
Badge +4

Chatberichten worden altijd beantwoord, misschien niet altijd onmiddellijk, maar wel altijd zo snel mogelijk.

Mooi. Mijn chrono loopt om ''zo snel mogelijk'' in tijd meten. 

En inderdaad, na ongeveer 20 uren heeft Femke gevraagd waar het over gaat.

Mooi begin. Benieuwd wat ze te vertellen heeft over dat emailadres van de klantendienst, hoewel ik het al kan raden. Toch gun ik haar de kans. Ge weet maar nooit...

Hallo,

Jullie gaan het niet geloven, maar ik heb de ganse week aan de ''chat'' gehangen. Telkens was er iemand anders om te antwoorden. Telkens moest ik de vraag opnieuw formuleren. Geen van hen kon of wilde een emailadres geven. Er werd zelfs geinsinueerd dat er géén bestaat...

Toen vroeg ik het aan een familielid, oud werknemer bij Proximus, die het opvroeg via de app (MyProximus) en een duidelijk antwoord kreeg:  proximus.costumer.care@proximus.com.

Toen ik dat vertelde aan de ''chatters-ploeg'' vroegen zij aan  mij welk email dat was !

Ze draaiden dus gewoon de rollen om...Maar, ik heb het hen lekker niet gezegd.

Ik heb een mail gestuurd naar dat adres, maar nog geen antwoord gehad...

Maar ik heb je dit toch doorgespeeld  proximus.customer.care@proximus.com  !!! via je privé bericht naar mij gericht.

Reputatie 5
Badge +2

Je mag ook niet vergeten dat de helpdesk uitbesteed wordt aan een externe firma die de customer care doet voor Proximus die hebben ook maar een draaiboek met standaardoplossingen en antwoorden die uiteindelijk dan pas naar Proximus medewerkers gaan. Wanneer een e-mail adres niet meer gepubliceerd wordt heeft dit ook een reden, dat er bijvoorbeeld niet meer naar gekeken wordt. Dan heeft het geen nut dit te publiceren.

Dat klopt op die verschillende prox mailadressen wordt er in feite maar gereageerd in de meeste gevallen als bv een proximus medewerker zelf vraagt stuur bv het gevraagde op via een @proximus.com mail. en niet zomaar als je zelf een vraag stelt anders zou Proximus die ook kenbaar maken op hun contactpagina.

Maar ik heb je dit toch doorgespeeld  proximus.customer.care@proximus.com  !!! via je privé bericht naar mij gericht.

Inderdaad, ik probeerde het meermaals, m:nerd:r kreeg geen respons.

0ok nu wacht ik nog op antwoord op mijn ''proefmail''...😗

succes :relaxed:

Hallo, goed nieuws of toch niet…

Zoals ik zei deed ik een ''testmail'', waarin ik gewoon inlichtingen vroeg over de eventuele installatie van  Prox.TV .

In plaats van inlichtingen kreeg ik (gisteren)  maar liefst 3 mails, zonder boe of bah, dat mijn bestelling (nieuwe modem) onderweg zou zijn, dat mijn internet (start) werd gedeactiveerd en vervangen door een ''pack''(?) zelfs de kostprijs werd reeds medegedeeld…

Niet te geloven. Tegen mijn zin heb ik dat toch telefonisch contact gezocht, en dat ging verrassend vlot, alsof ze er op zaten te wachten. Ik vertelde dat ik helemaal niets besteld had en het pakket zou weigeren.

Het antwoord: Mijn mail zou verkeerd begrepen zijn en de bestelling zou worden geannuleerd, alles zou blijven zoals het is.

Ik begin te begrijpen waarom ze hun email zo halsstarrig verstoppen. Zou het uit schaamte zijn ?

Reputatie 7
Badge +3

@Lodske Ik bevestig hierbij dat de aanvraag werd geannuleerd. Groetjes, Antonella

Dank voor bevestiging van de regularisatie. 🤗

Mooi dat u zegt DE aanvraag.

Er is wel een verschil tussen een (aan)vraag om inlichtingen en de aanvraag van één of ander product, zonder dat daar een bestelling voor is geplaatst of bevestiginging gegeven... 🤔

Reageer