Vraag

Dubieus Contract

• 9 januari 2020
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

7 november iemand over de vloer gehad om te veranderen van telenet naar proximus.

Veel uitleg om alsook bepaalde dingen te veranderen na 5 maanden, kwestie van goedkoper te worden.

gedurende méér dan een maand … kwam maar niet in orde voor de tweede gsm.

na 1½ maand tweede gsm maar opgegeven na 6 bezoeken aan de winkel.

eind december berichtje via sms factuur niet betaald ( nooit geen factuur ontvangen via de post)

Januari: terug winkelbezoek, daar zegt men dat het contract feitelijk niet goed is want alles is apart gerekend ipv in één pack, dus veel te duur. 125 euro ipv 70,95 euro maar zeggen ze: wij kunnen het niet veranderen, dat moet de persoon doen die bij jullie op huisbezoek was.

gebeld naar die persoon: voicemail: in verlof tot en met 07/01…. terug gebeld op 08/01…. voicemail: ben voor onbepaalde duur afwezig…. wat moeten we nu doen?

Heel sterk gevoel dat we dus opgelicht worden door proximus verkopers.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag ElzaD,

Ik heb een dossier 44205337 opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.
Ook heb ik genoteerd dat de factuur voorlopig niet betaald wordt tot we je gecontacteerd hebben.

Mvg, KoenN

Hopelijk zal het iets veranderen. De eerste facturen werden al betaald… hoe?

Begin januari kreeg ik een sms berichtje dat er een openstaande factuur was van 279 euro ??? ik wist van niks omdat ik geen facturen gekregen had via de post. Tijdsduur op factuur was dus 1½ maand (heb ik laten printen in de winkel).

Reputatie 7
Badge +4

Er is trouwens ook nog maar 1 factuur geweest maar deze was naar een foutief adres verstuurd.
We hebben dit ondertussen aangepast dus in de toekomst gaan de facturen correct toekomen.
Maar de dossierbeheerder gaat je nog contacteren en alles in orde brengen.
Mvg, Koen

Reageer