Vraag

door fout met easyswitch facturen al 2 maanden dubbel betaald

• 25 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Naar aanleiding van onze verhuis zijn wij voor internet in onze nieuwe woning klant geworden bij Proximus en dit vanaf vanaf 12 juni 2020. Wij hadden voor de optie easyswitch gekozen om ons abonnement bij Telenet te laten stop zetten in onze oude woning. Pas in augustus is het me opgevallen dat Telenet nog steeds niet was opgezegd, waardoor facturen in juli en augustus dubbel werden betaald (zowel bij Proximus als bij Telenet). Telenet liet me weten dat ze de vraag van Proximus tot stopzetting van het Telenet abonnement pas op 11 augustus hadden ontvangen en dat ik dus het dubbel betaalde bedrag niet van Telenet kan recupereren. Ik zou mij dus moeten richten tot Proximus voor vergoeding. Daarom vraag ik aan Proximus om voor een oplossing te zorgen. 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Dalia kun je in het klantprofiel jullie klantgegevens toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +2

@Dalia 

geef een seintje als gegevens zijn ingevuld, dan kunnen we je verder helpen.

Groeten

Tina

@HeidiE @tina.b 

Gegevens ingevuld. 

Er is sinds 25/08/2020 ook een klacht lopende voor dit onderwerp met nummer 45998029, waarop ik tot op heden nog steeds geen antwoord heb ontvangen.

Kijkt u dit na?

Alvast bedankt. 

Groetjes,

Dalia 

Reputatie 7
Badge +2

@Dalia 

Het vernoemde dossier gaat inderdaad ook over Easy Switch.  Ik heb je info toegevoegd.

Mijn collega die dit gaat behandelen zal alles nakijken en je contacteren, ook voor de verrekening.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten

Tina

Reageer