Beantwoord

Dikwijls foutcode P011

  • 15 september 2020
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

Goedenavond allemaal,

Vandaag tv zitten kijken, maar dat lukte niet echt.

Constant kregen we de foutmelding P011. Weet iemand hoe we dit kunnen oplossen??

 

mvg,

icon

Beste antwoord door Martin 15 september 2020, 23:00

@Elke E  dit was het laatste antwoord van proximus 

Het synchronisatieprobleem na het pauzeren is gekend.
Als je even zo verder kijkt zou dit weg moeten gaan, of inderdaad je programma herstarten.
Dit wordt nog verder onderzocht.

Error P011 wijst op een fout in de stream, een corrupt bestandje.
Je kan dan inderdaad niets anders doen dan het opnieuw te proberen.
 

Ander voorstel :
een trucje om de desynchronisatie te verhelpen zou zijn na het pauzeren
1of 2 keer 10 sec. terug te gaan (knop OK naar links).
Dat zou het moeten oplossen volgens een medegebruiker van de V7.

Bekijk origineel

2 reacties

@Elke E  dit was het laatste antwoord van proximus 

Het synchronisatieprobleem na het pauzeren is gekend.
Als je even zo verder kijkt zou dit weg moeten gaan, of inderdaad je programma herstarten.
Dit wordt nog verder onderzocht.

Error P011 wijst op een fout in de stream, een corrupt bestandje.
Je kan dan inderdaad niets anders doen dan het opnieuw te proberen.
 

Ander voorstel :
een trucje om de desynchronisatie te verhelpen zou zijn na het pauzeren
1of 2 keer 10 sec. terug te gaan (knop OK naar links).
Dat zou het moeten oplossen volgens een medegebruiker van de V7.

Reputatie 5
Badge +2

Proximus heeft dat nogal gehad, maar ik zag niet echt de oplossing. De decoder herstarten was de raad maar ik weet niet of dat een definitieve oplossing geeft. Morgen zullen proximusmedewerkers u wel vinden en raad geven. Welke decoder is het ten andere?

Reageer