Vraag

digicorder

  • 27 februari 2020
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Hallo, wij zijn in januari verhuisd en overgeschakeld naar telenet. Wij hebben onze contracten stop gezet in de proximuswinkel zelf. Daar hebben we ook onze digicorder,modem en afstandsbediening afgegeven. Daar gingen we nog een mail van krijgen dat we deze hebben afgegeven. Nu krijg ik plots een herinnering ter betaling van die goederen of dat we ze moeten binnen brengen?? Maar dat is al lang gebeurd en nog steeds hebben we geen bewijs er van ontvangen. Alsook kregen we nog een factuur van janari terwijl deze al moest stopgezet zijn! Ik snap niet goed dat dit allemaal kan? Jullie vragen nu een bewijs van inlevering maar heb dat nooit ontvangen van jullie ? Wat zouden we zijn met die toestellen? We zijn verhuisd en bij een andere operator? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Roosje62 Ik heb dossier 44729683 opgemaakt voor de bevoegde dienst. Een dossierbeheerder zal dit voor jou nakijken en je hierover verder op de hoogte houden. Groetjes, Antonella

Reageer