Vraag

Decoder reageert niet

  • 3 september 2020
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

Mijn decoder is gisterenavond plots uitgevallen, dus geen beeld meer, geen signaal naar de tv.

Het lampje brandt wel en je hoort hem ook "draaien" maar reageert op niks. Alles al reeds gereset, maar niks helpt. Ook op de aan/ knop voorraan het toestel zelf reageert hij niet.

 


This topic has been closed for comments

8 reacties

Seffens als iemand van het proximus forummteam hier je post doornemen kunnen ze dit verder met je afhandelen.

Reputatie 5
Badge +2

@kristofschaep kan u uw klantennummer en/of lijnnummer toevoegen aan uw forumprofiel? Dan kunnen we het even nakijken en indien nodig omruilen.

Om je forumprofiel bij te werken, klik hier → https://nl.forum.proximus.be/settings/profile

Klantnummer ingevoerd bij mijn profiel  😉

Nog steeds geen reactie... 🙁

hopelijk straks wel :slight_smile:

Reputatie 5
Badge +2

@kristofschaep een nieuwe decoder is onderweg met BPost naar uw thuis. Het is voorzien om morgen geleverd te worden, maar met de huidige toestanden en maatregelingen kan het zijn dat het pas maandag aankomt.

Super ! Bedankt voor de moeite. 👍