Vraag

Decoder

• 8 september 2020
  • 7 reacties
  • 113 Bekeken

Dag 

ik heb al 3 keer gebeld naar de klanten dienst voor een om ruilen van decorder v5 maar ik krijg altijd een nieuw antwoord over omruil van decorder v5 naar een decorder v7   40 min aan de lijn geweest 

Eerst antwoord ok je krijg een nieuwe op gestuurd  decorder v7 maar ze sturen mij een week later een decorder compact v5 op maar had ik niet gevraagd . Ik bel terug voor de 2 de keer een hele uitleg  antwoord ok je krijg nieuw decorder v 7 ze bellen naar de technischedienst  antwoord je krijg geen nieuwe alleen voor nieuwe klanten met een all stars pack  ze hebben mij 3 keer aan het lijntje gehouden . Terug 30 min aan de lijn geweest 

Ben ook naar de winkel geweest geen probleem voor omruil van nieuw decorder als antwoord .    

Ik vind dit erg als oude klant bijna 40 jaar bij hen te zijn dat nieuwe  klanten voorrang krijgen.

Dank u wittemans ingrid 

7 reacties

Ter info: Het hangt bv af van welk pack je hebt en ook van je lijnsnelheid, bv iemand die op ADSL zit zal geen V7 toegewezen krijgen of iemand die op een VDSL lijn zit moet zeker 30 Mbps halen ….

Als morgen de proximus forummedewerkers hier terug langskomen gaan ze u zeker verder helpen hierbij

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

Goedemorgen      Mijn lijnsnelheid is 83 Mbps en lk heb en abonnent internet max nog en VDSL lijn en een bbox 3  Dank uwittemans

Wat er ook een reden zou kunnen zijn is dat je nog een Oud Pack hebt, want ik hier ook al gelezen dat om die reden geen V7 geleverd wordt, maar het zal wel verder onderzocht worden door iemand van het proximus forumteam als iemand van hen hier straks de draad opnemen, dus er is nog altijd hoop :relaxed:

Dag. Ik hoop dat er een oplossing komt  voor mijn 3 decorders . Voor 3 nieuwe v7 decorders te krijgen Dank u Wittemans 

Reputatie 7
Badge +4

@wittemans Op dit ogenblik wordt de V5 nog niet omgeruild voor een V7. Owv corona is de voorraad niet zo groot dat we alle klanten onmiddellijk van een nieuwe V7 kunnen voorzien. Dit zal in een later stadium zeker nog komen. 

Ik vind dit wel raar wand ik heb al 4 verschillend versie geoord op de klant dienst en de proxmuis winkel  maar niets van we hebben er geen genoeg door  corona Wittemans 

Ter info: hier lees ik bv nog een uitleg 

→ https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/disney-50691?postid=663204#post663204

Reageer