Vraag

compensatie

• 10 januari 2021
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

Proximus,

ik heb sinds 23 december problemen met mijn internetverbinding en bijgevolg geen tv, zaterdag is er een technieker geweest om vast de stellen dat de vorige aansluiting niet goed gedaan is.

Er was een interventie voorzien van de lasser op 31/12 (waarvoor ik verlof nam), helaas zijn ze niet langs geweest en hebben ze niets laten weten, over service gesproken… Dus heb ik opnieuw zelf contact opgenomen om een nieuwe interventie aan te vragen. Deze ging door op 5 januari.

Nu is deze herstel en blijkt onze modem ook defect te zijn. Konden ze blijkbaar toen niet constateren… Dus sinds 23 december zitten wij hier te sukkelen men internet en TV...

Als compensatie zou ik graag de nieuwe V7 decoder ontvangen zodat ik om zijn minst via Chromecast op tv kan zie ipv op een GSM

alvast bedankt

2 reacties

TUI: De proximus forummedewerkers kome morgen pas terug op het forum langs om dit verder met je te bespreken/regelen.

TBI: V7 Stand van zaken | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@kris_057  Nieuwe modem en decoder komen er deze week nog aan. Bevestigingsmail met in bijlage Bpost retourlabel voor oude apparatuur volgt. Groetjes, Antonella

Reageer