Case 44801886

• 20 april 2020
  • 27 reacties
  • 289 Bekeken

Beste,

gelieve alle mails ivm de bovengenoemde case te willen doornemen aub en mij een antwoord te sturen…

ik probeer al maanden iemand te bereiken bij prox, doch, allicht door corona, maar dan zou ik toch denken dat, bij een communicatiebedrijf zoals prox, de werknemers van thuis uit kunnen werken en de “cases” van daaruit kunnen behandelen???

eerst had ik een zekere Iman die m’n vraag behandelde, die is dan vervangen door Kyaria vankriekelsvenne die me plots OOK in de steek laat!

in januari zijn ze internet start en digitale tv komen installeren op mijn nieuwe adres. e 59 te betalen… helaas had ik de eerste weken minstens 1 dag dat er miserie was met de installatie! zéker zijn 59 euro + andere installatiekost van € 180 NIET Waard!

daarbij komt dat mijn googlechrome installatie naar de haaien is! de installateur heeft het toestel zeker zien hangen aan mijn tv doch stelde geen vragen… ik kan dus al sinds januari NIET MEER STREAMEN!!

maw: ik ben er niet happig op om

• een installatie te gaan betalen die minstens 1 keer per week hapert
  • een installatie te betalen waardoor ik niet meer kan streamen (niettegenstaande alle instellingen juist zijn, doch sinds de installatie werkt het NIET meer

en aub, WIJZIG MIJN ADRES OP MIJN FACTUREN AUB!

Ik wil graag mijn openstaande facturen betalen maar KAN DIT NIET (ook al een tijd gemeld maar niemand reageert… proximus? communicatie? telewerk????

wanneer u de facturen in papiervorm zou versturen, dan ONTVANG ik mijn facturen zelfs NIET en KAN ik ze zelfs niet betalen…

dus aub! ZORG AUB dat dit in orde komt zodat ik mijn facturen kan betalen (er zullen nieuwe exemplaren moeten verstuurd worden), behalve dan de € 59 van de installatie die wat mij betreft NIET OK is!

.Dank om nu eindelijk eens het nodige te doen aub….

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het e-mailadres  m_l@skynet.be staat hier correct geregistreerd en hier werden de facturen ook naartoe gestuurd.
@ml_sky als je wenst kunnen we altijd duplicaten en een overzicht opsturen.
Of via My Proximus kan je ook  steeds facturen raadplegen zoals mijn collega Antonella reeds vermeld heeft.

Mvg, Koen

Reputatie 7
Badge +2

@ml_sky 

hallo,

we kunnen geen gedrukte aanrekeningen veranderen naar nieuw adres en opnieuw drukken.

Betalingen staan los van het adres op de aanrekening : ze zijn gelinkt aan je klantennummer en gebruikte producten.

Via mail heb je overzicht ontvangen van de openstaande rekening met de gestructureerde mededeling, waardoor je betalingen kan uitvoeren.

Op de toegestuurde tegoednota staat het adres wél juist, waardoor je kan zien dat we de aanpassingen hebben laten uitvoeren.

ik hoop dat alles hiermee in orde komt.

Groetjes,

Tina

Reageer