Case 44801886

  • 20 april 2020
  • 27 reacties
  • 284 Bekeken


Toon eerste bericht

27 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het e-mailadres  m_l@skynet.be staat hier correct geregistreerd en hier werden de facturen ook naartoe gestuurd.
@ml_sky als je wenst kunnen we altijd duplicaten en een overzicht opsturen.
Of via My Proximus kan je ook  steeds facturen raadplegen zoals mijn collega Antonella reeds vermeld heeft.

Mvg, Koen

Reputatie 7
Badge +2

@ml_sky 

hallo,

we kunnen geen gedrukte aanrekeningen veranderen naar nieuw adres en opnieuw drukken.

Betalingen staan los van het adres op de aanrekening : ze zijn gelinkt aan je klantennummer en gebruikte producten.

Via mail heb je overzicht ontvangen van de openstaande rekening met de gestructureerde mededeling, waardoor je betalingen kan uitvoeren.

Op de toegestuurde tegoednota staat het adres wél juist, waardoor je kan zien dat we de aanpassingen hebben laten uitvoeren.

ik hoop dat alles hiermee in orde komt.

Groetjes,

Tina

Reageer