Beantwoord

cadeau trouwe klanten flex?

• 2 december 2020
  • 9 reacties
  • 298 Bekeken

Waarom kan er voor trouwe en vaste klanten geen cadeau af als men verandert naar flex? 

Jammer om te constateren dat de concurentie dit wel doet voor bestaande klanten die van tariefformule veranderen. 

Indertijd bij de lancering van Tuttimus kon dit blijkbaar wel.want toen kon ik een tv bekomen.maar nu... Enkel  nieuwe klanten tellen. 

3 verschillende personen aan de lijn gehad, de.een wat vriendelijker dan de ander, maar helaas.

Jammer, ik blijf proximus klant maar moet zeggen dat ik toch teleurgesteld achterblijf.

icon

Beste antwoord door Martin 4 december 2020, 08:18

Er zijn er toch blijkbaar veel die een korting toegewezen krijgen als ik af ga op al wat ik hier en andere sociale media van prox lees, maar je vraagt er best zelf om...

Bekijk origineel

9 reacties

Hier werd mij telefonisch beloofd dat ik de tablet zou kunnen krijgen, ik zou hiervoor een mail ontvangen. Na 2weken nog niks gehoord, dit werd door 2medewerkers beloofd, de 2e serieus minder vriendelijk. 

ook werd door de eerste beloofd dat er bij alle gsm abonnement de ‘favoriete app’ zit, de 2e zei van niet. Ondertussen wel aangesloten weer bij proximus, op basis van foutieve info jammer genoeg. 

fyi: hier al verschillende keren gelezen van prox-medewerkers dat favoriete app niet meer in Flex zit!

am13468 Ik kan me vinden in jou reactie en stiekem denk ik ook wel zo.

Anderzijds bedenk ik me dan wel: dat is nu eenmaal hoe de commerciële wereld in elkaar zit, men moet klanten lokken.  Als Proximus steeds maar cadeaus uitdeelt aan bestaande klanten, denk ik dat de tarieven nog meer de lucht in zullen gaan.

Reputatie 1
Badge

Bestaande klanten worden overal gestraft.

Bij verlenging van je abonnement krant de volle pot nieuwe klanten 6 maanden 50%

Bi Proximus hetzelfde voordelen enkel voor nieuwe klanten. Zouden beter actie groep oprichten en naar de concurrentie overgaan waar wel korting is.

De volgende actie van de commerciële wereld zou dan naar het behoud van bestaande klanten evalueren.

Eén iemand kan het niet veranderen….

Hopelijk actie van Proximus ….

Reputatie 6
Badge +3

Tja,  klanten zijn niet prioritair bij het management van proximus.

Trouwe klanten kunnen perfect beloond worden door bij verlenging contract met een jaar  x% korting te geven.

Er zijn er toch blijkbaar veel die een korting toegewezen krijgen als ik af ga op al wat ik hier en andere sociale media van prox lees, maar je vraagt er best zelf om...

Helaas, al aan iedereen gevraagd die ik aan de lijn heb gehad maar zonder resultaat… het standaard antwoord zit er goed ingepeperd precies...

Een cadeau krijgen is altijd leuk maar bekijkt niemand hier de bedrijfskant als bedrijf moet je winst maken en klanten aantrekken,dit kun je doen door aangename kortingen en cadeaus te voorzien moest dit bij elke verandering van pack gebeuren zal hier enorm van geprofiteerd worden aangezien een tv 500 euro kost--> aankoopprijs 200 verkoopprijs bij aankoop pack 70 dus een verlies van 130 per nieuwe klant idem voor korting op nieuwe packs dus ja er is een reden waarom deze korting enkel voor nieuwe klanten geld

Natuurlijk wel daarom dat ook niet iedereen een korting toegekend krijgt, mijn vermoeden is dat er zeker ook rekening gehouden wordt hoe groot je gemiddeld maandelijks bedrag is op je aanrekeningen, een beetje vergelijkbaar mss met online bestellingen waar er het bedrag voor versturen ook maar pas wegvalt als je bestelling groot genoeg is :slight_smile:

Reageer