betaling

• 16 juni 2020
  • 6 reacties
  • 84 Bekeken

Beste 

Ik heb betaald den 9 de juni via mijproximus en de betaling zou binnen zijn . Mr de mensen vinden het niet ik wil het er af betaald is betaald heb mails en betaalbewijzen ben het beu . Ik ben daar 2 weken mee bezig.  Om alles in orde te krijgen.  Zun doen fouten en klanten moeten er maar hene bellen en ze nemen u niet serieus .ben het beu beu beu en wil een klacht indienen 

6 reacties

Ter info: best de mensen van het proximus forum team eens dit verder laten natrekken dan kunnen ze ook de achterliggende dienst hiervoor raadplegen, indien ze vandaag niet meer zouden reageren dan zal het voor morgen zijn.

Reputatie 5
Badge +1

Morgen zal er zeker iemand van Proximus samen met u eens bekijken wat er allemaal gaande  was. Vul al zoveel mogelijk gegevens is in uw forumprofiel dan kunnen ze u gemakkelijker vinden. Dan kun je nog zien of een klacht indienen veel helpt.

Info i.v.m. invullen van je forum profiel:
Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 6
Badge +2

Zij kijken naar de gestructureerde mededeling om dit automatisch af te boeken in hun systemen. Wanneer er een foute mededeling is kan dit niet tegenover jouw schuld dat je hebt tegenover Proximus afgeboekt hebt. Controleer de gestructureerde mededeling op de factuur met die je gebruikt hebt in de overschrijving deze moeten matchen. Dan heb je bewijs. Zorg dat je dit hebt voor wanneer de Proximus medewerkers morgen terugkomen. Dat is trouwens ook het geval bij andere bedrijven.

Reputatie 7
Badge +4

@elvicurinckx Ik zie dat alle betalingen reeds in orde zijn en er is geen openstaand saldo meer voor uw klantnummer.
Mvg, KoenN

Alvast bedankt 

Reageer