Vraag

Bestelling Iphone 11

  • 15 mei 2020
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Beste, drie weken geleden hebben we een Iphone 11 aangekocht via de webshop. Het verhaal is gelijkaardig als anderen die ik al gelezen heb in dit Forum, we zijn nog steeds aan het wachten. Er werden ook al verschillende dossiers opgemaakt en heel wat telefoontje over en weer en ik krijg als antwoord, u kan enkel wachten…

Zelf hebben we een zaak, als ik mijn klanten 3 weken aan het lijntje zou houden, ik vermoed dat die dan ergens anders naartoe gaan. Als ik die bestelling nog niet had betaald dan zou ik ook ergens anders gaan.

 

Het gaat over volgende bestelling R4WEBSHOP007316321


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Van Emelen Onder het vermelde order (R4WEBSHOP007316321) kan ik nergens een aanvraag vinden.
Kan je via uw profiel klantgegevens aanvullen? (telefoonnr, klantnr)
Dan kijken we dit voor je na.
Mvg, KoenN

Dag Koen, ik heb ondertussen alle gegevens aangevuld. Deze namiddag heeft iemand van Proximus ons gebeld, met de boodschap dat we waarschijnlijk ons geld terug krijgen.

Reputatie 6
Badge +2

@Van Emelen Volgens uw klachtendossier 45132544 gaat men dit inderdaad doen.Blijkbaar vind men het bestelorder van het toestel niet terug.Groetjes,Joel

Reageer