Vraag

Bericht gekregen dat alles zal worden opgezegd ipv enkel bepaalde diensten

• 25 augustus 2020
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Vorig jaar ben ik ingegaan op een aanbod van 1 jaar gratis Familus Fiber

Ik heb gisteren via de website een aanvraag ingediend om bepaalde diensten op te zeggen vanaf 18/09

Hoewel ik niet had aangegeven Internet ook op te willen zeggen krijg ik vandaag de bevestiging dat alles zal opgezegd worden vanaf die datum en dat ik zowel modem als decoder  zal moeten binnen brengen.

Kan iemand dit rechtzetten aub?

Voor alle duidelijkheid, ik wil enkel mijn Internet Maxi Fiber overhouden. 

4 reacties

TUI: Als er nu niet meer gereageerd wordt dan zal er morgen iemand die van proximus zelf is je wel hierbij kunnen verder helpen om dit recht te zetten.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @wauters.d ik annuleer het foutieve order en we zullen dit opnieuw correct invoeren! Groetjes, Heidi

Beste @HeidiE 

Ik kreeg door dat het foutieve order was geannuleerd en dat een nieuwe aanvraag 46005293 was ingediend (waarvan ik de inhoud niet kon zien)

Ik heb vandaag net een aanrekening van 51,32€ gekregen.voor de periode 03/09 - 30/09

Blijkbaar is mijn pack opgezegd vanaf 03/09 ipv 18/09 zoals initieel gevraagd en ook herhaald in mijn bericht hierboven.

Gelukkig gebruik ik de decoder niet of ik had hier plots geen toegang meer toe gehad.

Gelieve dit recht te zetten en het juiste te betalen bedrag door te geven voor de periode 19/09 - 30/09

Reputatie 7
Badge +3

@wauters.d Je zal een rechtzetting ontvangen voor de periode 03/09 - 18/09. Deze zal vandaag nog te zien zijn in MyProximus. Je mag dan gewoon het verschil betalen (factuur - creditnota) met dezelfde gestructureerde mededeling en op hetzelfde IBAN nummer. Groetjes, Antonella

Reageer