Vraag

BBOX2 vervanging

• 20 januari 2020
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Beste,

Agelopen zaterdag (18 Januari ) naar klantendienst gebeld met de melding dat mijn BBOX2 niet meer werkt, de persoon vertelde me dat ik maandag een nieuwe modem zou ontvangen, maar dit is dus niet gebeurt! Gelieve dit zo spoedig mogelijk in orde brengen aub.

Klantnr: *** [EDIT: Klantgegevens privé gemaakt]

6 reacties

Ter info: dit zullen ze morgen als ze hier terug langskomen wel verder afhandelen voor u.

Reputatie 7
Badge +3

Kan je via volgende tool het voor jou gemakkelijkste UPS Access punt uitkiezen en hier doorgeven? https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL 

Dan stuur ik naar daar een nieuwe bbox3 op, die je dan kan omruilen met jouw oude bbox2 van zodra de nieuwe geleverd is :wink:

Dit mag dan het Proximus media center zijn in Merchtem, het adres op de site is wel fout, maar ik weet waar ze zijn ook n Merchtem. Alvast bedankt, hoe ga ik weten wanneer de bbox daar is?

Langesteenweg 7 , Merchtem is hun adres

Reputatie 7
Badge +3

Je zal een SMSje krijgen op het GSMnummer eindigend op **38, als dit goed is voor jou :relaxed:

De nieuwe bbox is dan verzonden. Als ik even bij UPS spiek, is het nieuwe adres daar wel al up-to-date :wink:

Bedankt! 

Met vriendelijke groeten

Pascal

Reageer