Vraag

annulatie van een bestelling

• 13 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 110 Bekeken

Beste 

Bij het omschakelen naar een nieuw pakket zijn verkeerde gegevens ingebracht. We hebben dan gevraagd om dit te annuleren om zo de aanvraag opnieuw door te kunnen geven.

We zijn ondertussen al 1 week verder en dit is nog steeds niet in orde. 

Al meerdere keren telefonisch contact gehad , maar ze kunnen niets doen.

Nu zei een medewerker om een mail te sturen als soort van klacht, maar heb geen enkel mail adres gevonden op de website.

We hebben onze domiciliëring van BASE al stop gezet en willen niet in de problemen komen hierdoor.

Gelieve dit zo snel mogelijk in orde te brengen, we zijn steeds tevreden geweest dus dit is bijzonder vervelend en jammer

Mvg 

6 reacties

Ter info: als vanavond niemand meer langskomt van het prox forumteam dan zullen ze morgen dit verder voor je behandelen

Reputatie 7
Badge +3

@abdellatifmach  Het order kon enkel nog gedeeltelijk worden geannuleerd. De omvorming naar Flex en de levering van de decoder werden namelijk reeds voltooid. Het gedeelte in verband met mobiele telefonie kon wel nog worden geannuleerd. Deze gedeeltelijke annulatie is nog niet volledig doorgestroomd in ons systeem. Zodra dit erdoor is kan er een nieuw order ingevoerd worden. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@abdellatifmach 

kan je me even laten weten welk nieuw pack er moet komen ?

dan maken we hier een dossier en ik laat een collega je bellen..

groetjes

Tina

Beste

We willen het Netflix pakket met 4 gsm abonnementen. 

Maar het is beter dat iemand ons hierover contacteert. Normaal zou een zekere ines dit opvolgen, kunnen jullie aan haar vragen om ons hiervoor te contacteren zij heeft mijn nr. Of iemand anders, want, het is ondertussen al 2 weken verder.

Mvg 

Ter info: Zal wachten worden waarschijnlijk tot volgende week maandag aangezien er voor bepaalde zaken de achterliggende dienst moet kunnen aangesproken worden en ook omdat de prox forumteammedewerkers niet in het weekend hier langskomen.

Reputatie 7
Badge +2

@abdellatifmach 

beste,

ik heb dossier 45978225 laten opmaken met al je bemerkingen erin.  Ines heb ik niet kunnen vinden.  Maar een andere collega zal je contacteren om dit recht te zetten.

excuses voor de verwarring

vriendelijke groeten

Tina

Reageer