Beantwoord

activatie pay & go

• 4 februari 2020
  • 5 reacties
  • 176 Bekeken

Gisteren toestel Nokia  130 en pay en go simkaart aangekocht als toestel voor onze vereniging.
Identificatie ok.  0479/1127**
Op toestel “geen sim-kaart”
1x contact Support : moet naar 6000 bellen en vragen doorlopen.
Geen oproep mogelijk (enkel noodoproep)
2x naar Support : contact nemen met winkel
Ik ben er wel gisteren geweest om een toestel te kopen en ID-kaart + klantnr gegeven.
Waarom daar dan niet zorgen dat klant tevreden naar buiten gaat met WERKEND TOESTEL ?????
NU HEEL ONTEVREDEN en momenteel niet in mogelijkheid naar winkel te gaan.
Dat wordt dus een week wachten !!!
Gisteren al CHAT, maar ook geen reactie. Vandaar nu eens proberen via FORUM, in afwachting van volgende week boos bezoek aan winkel !

icon

Beste antwoord door Cvanloon 4 februari 2020, 15:33

Als ik het bericht krijg dat er geen simkaart is zit ze verkeerd. Kijk eventueel op you tube met  zoekopdracht " how to insert a sim card in nokia 130". Missen wordt onmogelijk.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag @MarcM , kun je het simkaartnummer aanvullen op je profiel voor nazicht? Bij ons staat het bovenstaande nummer actief. Steekt de simkaart in het juiste slotje? Grt, Heidi

Sim SNN 21 00368 775***

Reputatie 7
Badge +3

@MarcM dit simkaartnummer is correct en staat actief. Als de simkaart in het juiste slot zit zou gewoon heropstarten moeten helpen. Best kun je het toestel een paar keer uit- en opnieuw inschakelen. Grt, Heidi

Reputatie 5
Badge +2

Als ik het bericht krijg dat er geen simkaart is zit ze verkeerd. Kijk eventueel op you tube met  zoekopdracht " how to insert a sim card in nokia 130". Missen wordt onmogelijk.

HARTELIJK DANK (beiden, enerzijds zekerheid omtrent activatie kaart, anderzijds nazicht kaart).
Meestal staat een ‘hoekje’ cfr de kaart hoe die erin moet, hier niet en kan er dus gemakkelijk FOUT in.
Correct was wat moeilijker om de kaart erin te glijden.
ALVAST BEDANKT : gsm werkt !

Reageer