Vraag

Aanvraag compleet pakket 17 Dec 20

• 11 februari 2020
  • 7 reacties
  • 159 Bekeken

Beste ,

Wij proberen reeds van 17 December 2019 een aansluiting te krijgen , hebben al reeds meerdere keren gebeld , steeds andere mensen aan de lijn en steeds weer het zelfde verhaal te vertellen , en niemand die echt helpt , .

dan zijn het administratieve fouten , dan is er een anulering waar we niks van weten , dan zegt de ene dat er geen aansluiting ligt , terwijl ik het zelf zie liggen en weet dat de vorige eigenaar ook bij proximus was , uiteindelijk is er een technieker geweest op 16 Jan 2020 , deze heeft de tv geinstalleerd maar krijgt geen verbinding met internet , kom morgen terug zegt hij , is geweest , nog steeds geen internet , raar zegt hij !!

technieker heeft s'avonds gebeld , het zal voor zat of maandag zijn .

Niks gezien of gehoord , terug gebeld naar proximus , kunnen me niet helpen , zijn er mee bezig zeggen ze .

Technieker beld om 20.00hr , probleem is nog niet opgelost !! zal voor Dinsdag 21 Jan zijn . Ben benieuwd !!

27 Jan 20 , Heb ik nog maar eens gebeld ivm ons aansluiting , er was weer een annulatie gebeurd door een medewerker waar we niks van afwisten , weer een nieuw ticket en een dossier geopend , wat word opgevolgd door een persoon waar we nog nooit iets van hebben gehoord !!!

U moet nog even geduld hebben meneer , ze zijn er mee bezig , er zijn zelfs operators die gewoon neerleggen , of u uitlachen .

Telkens als je inbeld  krijg je een andere persoon aan de lijn waar je weer voor de zoveelste keer alles moet uitleggen , wat heel nerverend is , heb ik de vraag gesteld om iemand te spreken van hogerhand , dat gaat niet meneer zeggen ze , Wie kan mij dan echt helpen ??

3 Feb terug gebeld , ze gaan het deze week in orde brengen

We zij nu reeds 11 Feb 20 en hebben nog steeds niks 57 dagen

Heb een zaak in bijberoep , mijn klanten zijn tevreden dat ze me niet kunnen bereiken .

Is het zo moeilijk om een internetverbinding te krijgen , of zijn de mensen niet bekwaam ??

Een ontevreden nieuwe klant

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Beste @johanvg onze IT-dienst heeft dossier 44290903 met voorrang in behandeling. De dossierbeheerder zal jullie verder op de hoogte houden. Grt, Heidi

Beste 

Bij mijn weten zijn er al 2 dossierbeheerders van begin Januari al .

Deze gingen mij ook op de hoogte houden , maar heb nog nooit iemand gehoord . Over een service gesproken !! Moest ik mijn klanten zo behandelen was ik nu al lang failliet.  

Mvg 

Reputatie 7
Badge +3

@johanvg  Ik heb gevraagd aan de dossierbeheerder om jou op de hoogte te houden van het verloop van het dossier. Groetjes, Antonella

Beste

Als het deze week niet in orde is , zal ik alles opzeggen en overstappen naar EDPnet

Want DIT IS ER ECHT WEL OVER !!!!

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@johanvg  Ik heb het doorgegeven aan de dossierbeheerder. Groetjes, Antonella

Beste

We zijn reeds Donderdag en nog steeds hebben we niks gehoord van de dossierbeheerders. 

Dit is alles behalve klantvriendelijk 

Dit is gewoon schandalig !!!

Als ik morgen niks hoor zeg ik alles op 

Reputatie 6
Badge +2

@johanvg 

Beste,

ik zie in het dossier dat je ondertussen gecontacteerd bent en dat er technische vooruitgang is.

mvg,

Tina

Reageer