Aansluiting verhuis probleem

• 12 februari 2020
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Ik wil hierbij mijn beklag doen over de hele miserie rond mijn verhuis en de werking van Proximus. 

Ik heb bijna een maand geleden contact gehad met Proximus dat ik zou verhuizen. Ze vroegen na te checken of de verbinding op mijn nieuw adres in orde was. Ik heb de aannemer gecontacteerd en alle verbindingen waren in orde voor alle operators. Zaterdag 08 februari kwam een "technicus" langs. Gelijk beginnen met "slechte nieuws" nadat hij het huis bijna afbrak om een kabel te vinden. Ik wees hem erop aan dat die bij de inkom stond. Daar dan een kastje geplaats en meneer wilde daar de modem plaatsen. Ik zei dat de berging daarvoor in orde was gemaakt. De aannemer heeft alle kabels voorzien. Maar de technicus vloekte erop los en alle vieze woorden passeerden de revue waar de kids bij waren. Hij kon niks meer voor mij doen en staakte het proces. Ik was verbijsterd omdat ik zeker wist dat er wel internetkabels in de berging lagen. Ik belde maandag naar de aannemer en die kwam langs en zei dat er wel degelijk kabels lagen. Hij zei dat er een kastje met de kabel in de inkomhal moest verbonden worden en van daaruit kon de modem in de berging geplaatst worden. Andere buren hadden juist hetzelfde en zij hadden wel internet via Proximus. Dus ik weer gebeld naar Proximus, vriendelijke dame die zei dat het wel snel gemaakt ging worden door een spoedprocedure. Ze gingen mij snel contacteren voor een nieuwe datum. Ondertussen niks gehoord en vandaag de datum ontvangen..vrijdag 14/02 zouden ze komen. Een week zonder tv of internet, kinderen kunnen hun huiswerk niet maken want ze krijgen alles via digitale weg tegenwoordig. Mijn mobiel internet loopt torenhoog op. Ik heb gebeld..wachten..verbinding verbroken. Weer gebeld weer gewacht en dan "sorry het kan niet vroeger" en dat allemaal omdat die technicus te lui was om beter zijn best te doen. Ik ben echt razend dat het allemaal zolang aansleept! Mij zijn ze als klant kwijt! 

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@choumi Om te beginnen onze oprechte excuses hiervoor. Vanaf het ogenblik alles actief staat mag u dit via deze weg laten weten. Dan kunnen we kijken voor een eventuele tussenkomst in de factuur.Groetjes,Joel

@choumi Om te beginnen onze oprechte excuses hiervoor. Vanaf het ogenblik alles actief staat mag u dit via deze weg laten weten. Dan kunnen we kijken voor een eventuele tussenkomst in de factuur.Groetjes,Joel

Vandaag langsgekomen en geactiveerd.

Uiteraard betaal ik enkel vanaf vandaag aangezien ik de voorbije dagen noch internet noch tv had. 

Mvg

Reputatie 7
Badge +2

@choumi 

Excuses,

Er is een dossier opgemaakt voor bespreking.  De dossierbeheerder zal je contacteren.

mvg,

tina

Reageer