Vraag

aanrekeningen sturen maar geen communicatie

  • 14 januari 2020
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Na stopzetting van het contract bevestigde Proximus mij dat ze de 59euro annuleringskosten zouden crediteren. Wanneer ik deze aanrekening kreeg moest ik deze doorsturen. Dit deed ik, kreeg geen antwoord. Meerdere keren gemaild, geen antwoord. Nu krijg ik een melding weer voor deze aanrekening en alsook het te laat binnen brengen van de decoder. Ik heb hiermee gewacht aangezien ik maar geen antwoord kreeg. Vind het niet oké dat als je contract stopt ze je gewoon niet meer beantwoorden en blijven aanrekenen. Iemand nog ervaring hiermee? Kan ik hiervoor een klacht indienen? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dag Ruoz,
We hebben een dossier (44289046) opgemaakt voor de bevoegde dienst.
Deze gaat alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.

Mvg, KoenN

je zou hiervoor een klacht kunnen indienen bij de ombudsman van telecom, maar ik zou toch eerst het verder onderzoek/afhandeling van iemand van het Proximus forum team afwachten. 

Reageer