Vraag

aankoop smartphone met abonnement3

  • 9 juli 2020
  • 4 reacties
  • 112 Bekeken

hallo

 

ik had 10 dagen geleden een smartphone besteld en kon die aan de prijs van 799 incl btw aankopen - online

door een fout op de bestelling (alles werd dubbel besteld !!) hebben we die geannuleerd, samen met een proximus medewerker.

Nu wil ik vandaag diezelfde gsm opnieuw bestellen en staat die ineens 30€ duurder!!!

dat is niet echt netjes he Proximus ?

 

Gaan jullie zo elke week iets opslaan ?

Ik heb dan ook de bestelling geannuleerd.

 

mvg ilse h.

 

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@ilse_h Zoals van vele andere producten, kunnen ook de prijzen van gsm-toestellen regelmatig veranderen. Over welk toestel gaat het hier precies? Groetjes, Antonella

Iphone11 max

Reputatie 7
Badge +3

De prijzen die door Apple bepaald worden, daar mag praktisch niet van worden afgeweken. Indien er zich in hun producten prijsstijgingen of -dalingen voordoen, dient Proximus deze te volgen.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 6
Badge +3

Iedere andere fabrikant van smartphones heeft ook deals die maar beperkt in tijd zijn. Wanneer de geldigheidsperiode van de actie werd meegedeeld dan mag na die periode de prijs stijgen. 

Reageer