Vraag

2e decoder

• 27 november 2020
  • 17 reacties
  • 199 Bekeken

Beste, ik betaal sinds jaar en dag 6€ per mnd voor een 2e decoder. Bij de laatste omwisseling van decoders kreeg ik slechts 1 decoder toegestuurd ter vervanging (voor de decoder begrepen in Pack). De 2e decoder werkt nog steeds. Ik vraag mij af waarom ik dan nog huur betaal voor de 2e decoder? 

Dank om mij in te lichten dienaangaande. Details kan ik desnoods via afzonderlijk kanaal doorgeven. Mvg

Tom

17 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@TOM_050 Als u 2 decoders aangesoten hebt is de prijs momenteel nog altijd 6EUR voor de 2de.Het type speelt geen rol.Groetjes,Joel

Beste, dank voor het antwoord. Het ging mij om het feit dat er 6€/mnd betaald wordt doch dat er geen vervanging van toestel voorzien is voor deze 2e decoder. Dit terwijl ik wel vervanging gekregen heb voor de 1e decoder die inbegrepen zit in de pack. Waarom betaal ik dan huur? Mvg Tom 

FYI: voor gelijk welke decoder V5 V5-C V6 of V7 betaal je altijd als tweede decoder 6€/maand, alleen de eerste decoder zit inbegrepen in de packprijs.

Beste, dank. Waarom krijg ik dan de vervanging niet aangeboden? Die kreeg ik wel aangestuurd voor de decoder inbegrepen in de pack. Mvg

maandag zullen de proximus medewerkers, als ze hier terug langskomen op het forum, u wel verder helpen indien een tweede  v7 mogelijk is voor u.

Reputatie 7
Badge +3

@TOM_050 Een 2de decoder in pack kost €6/maand in huur, ongeacht van het type decoder. Indien je 2de decoder nog goed werkt, was hier bijgevolg geen omruiling van nodig. Je maakt gebruik van beide decoders of wens je de 2de decoder op te zeggen? Groetjes, Antonella

Beste,

Dank voor het antwoord. Voorlopig wens ik de 2e decoder te houden in abonnement a/6€ per mnd. Mijn vraag was voornamelijk gericht naar het ‘waarom’ dat de 1e decoder wel omgeruild werd - ondanks zijn goed functioneren - en de 2e decoder niet. Vreemd. Men zou denken dat alle decoders in huis omgeruild dienen te worden en niet enkel de 1e decoder?

Groeten

Tom

Reputatie 7
Badge +3

@TOM_050 Mocht je omschakelen naar een Flex of Epic combo full pack, kom je zelfs in aanmerking voor een omruiling van je decoders naar de Android TV decoder (V7). Groetjes, Antonella

Reputatie 2

Beste, ik betaal sinds jaar en dag 6€ per mnd voor een 2e decoder. Bij de laatste omwisseling van decoders kreeg ik slechts 1 decoder toegestuurd ter vervanging (voor de decoder begrepen in Pack). De 2e decoder werkt nog steeds. Ik vraag mij af waarom ik dan nog huur betaal voor de 2e decoder? 

Dank om mij in te lichten dienaangaande. Details kan ik desnoods via afzonderlijk kanaal doorgeven. Mvg

Tom

ik krijg hier aanmaning aan om mijn decoder te verzenden met b-post omdat ik de v7 in test had en wil behouden.bij de eerste mail heb ik zelfs opspoorwerk gedaan naar waar te zenden. Nu kreeg ik wat later een mail aan met sticker voor b-post etc. mijn decoder is al verzonden. nu heb ik weer een waarschuwing gekregen als de decoder voor 10dec. niet is terug gezonden betaal ik 149 euro. waar moet ik mijn decoder gaan vinden he .ik doe dit nooit meer online verzenden want je ziet ik zit in de problemen, dank je b-post of proximus. deze zal ik ook doorgeven aan testaankoop waar ik lid van ben.Ik ga niet voor iemand anders fout betalen.:(

laat ook eens weten als je wilt, hoe het verder afloopt via testaankoop...

Beste,

Wat zijn de modaliteiten om eventueel de 2e decoder op te zeggen? Dient er een kost betaald te worden of iets anders?

Mvg

Tom Everaerdt

Reputatie 7
Badge +2

@TOM_050 U kan deze opzeggen wanneer u wenst via het gratis nummer 0800 22800.Dan krijgt u de nodige retourlabels opgestuurd via mail.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +2

@TOM_050 Er zijn geen kosten aan verbonden.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@TOM_050 U kan deze opzeggen wanneer u wenst via het gratis nummer 0800 22800.Dan krijgt u de nodige retourlabels opgestuurd via mail.Groetjes,Joel

Die is al verzonden let de eerste mail. Daarna kreeg ik nog mail met die coupon erin maar de decoder is al verzonden. Nu kreeg ik mail aan met waarschuwing ivm. Decoder dat als hij niet binnen is ik 149 euro moet betalen.

Reputatie 7
Badge +2

@anjake123 Het is in orde.Toestel is geregistreerd als binnengebracht.Excuses voor het ongemak.Groetjes,Joel

Beste, gevolg gevend aan de info op de site heb ik op 3/12/2020 om 16.42h contact gezocht met de klantendienst Proximus op nr. 0800 22 800.

De behulpzame persoon heeft nota genomen van mijn vraag om de 2e decoder te schrappen op mijn  account (1738060). Voor de maand 12/20 kon dit niet meer aangepast worden doch wel vanaf 01/01/2021.

Ik krijg deze morgen factuur 7126917065 doorgestuurd en tot mijn verassing staat de 2e decoder nog steeds aangerekend.

Graag aanpassing.

Dank bij voorbaat

Met beste groet

Tom Everaerdt

Reputatie 7
Badge +3

Dag @TOM_050 ik corrigeer het abonnement voor december, zoals telefonisch werd afgesproken. Voor het terugzenden van de decoder zal je nog retourlabels per mail ontvangen. Groetjes, Heidi

Reageer