Klacht

  • 9 March 2017
  • 8 reacties
  • 505 Bekeken

Na meer dan drie weken heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen mbt klachtendossier 41521689 hoewel er schriftelijk werd beloofd dit binnen de 10 dagen af te handelen.

Graag ASAP antwoord

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Dirk,


Ik heb de diensten gevraagd dit snel af te handelen.

Excuses hiervoor.

Mvg, Nicky
Beste Nicky,

ik ontving nog steeds geen teken van leven. Gelieve het dossier te laten sluiten. Povere dienstverlening ... Zal mij hierover beraden.
Mijn eerste problemen ontstonden bij het veranderen naar het bizz pakket .
het zou in orde zijn op 13 februari 2017 , Op 14 maart hebben ze pas de eerste fout gevonden en moesten mijn registratie opnieuw restten , en ik dacht dat het voornaamste in orde was nu werken aan mijn website want mijn oude web beheerder stopt ermee op 30 maart zodat ik mijn klanten verder op de hoogt kon houden via mijn nieuwe site bij proximus
Tot op heden 23 maart is mijn webhosting is nog steeds niet in orde , het wachtwoord wat ik ontvangen heb wordt niet aanvaard .
dus nu heb ik meer schade dan ik had kunnen voorstellen ,want mijn website heb ik nog steeds niet kunnen overbrengen en dus ook niet op tijd kunnen online plaatsen ,
Bedankt Heren
Tip : Reset mijn webhosting en stuur een nieuwe code , dan moet toch het probleem opgelost zijn
Reputatie 5
Badge +3
Dag Dirk,

Dit staat nog in behandeling, collega geeft de vermelding dat ze wachten op IT ticket IM8122130.

Oprechte excuses voor de duur hiervan.

Mvg, Nicky
Reputatie 5
Badge +3
Dag Nico,

Dit is inderdaad een erg lastige zaak Web Hosting is een speciale dienst. Ik heb aan op de hoogte gesteld via dossier 41736894. Dit is het dossier van je aanvraag, heb hen dit bericht doorgezonden, stel ook vast dat er hiervoor al meerderde dossier lopende zijn. Ik volg het alvast mee op.

Onze oprechte excuses hiervoor!

Mvg, Nicky
als het goed is, mag het ook wel gezegd worden.Als nieuwe klant, waarbij het een ander mis liep en er bovendien te veel gefactureerd was, liep ik wat verloren in de geboden mogelijkheden om het een en ander te verbeteren.Uiteindelijk is alles tot mijn tevredenheid in orde gekomen.
Beste Nicky,

zoals gevraagd graag het klachtendossier 41521689 laten sluiten aub

Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag D Verh

Mijn collega heeft uw dossier 41521689 nog volop in behandeling en probeert dit zo vlug mogelijk in orde te brengen.

Deze zal je ook nog contacteren en dit dan afsluiten.

Alvast excuses voor het wachten.

Mvg,

Koen

Reageer