Uw trouw beloond opnieuw invoeren

  • 15 October 2019
  • 7 reacties
  • 548 Bekeken

Reputatie 2

Wij zijn reeds 25 jaar klant en in het verleden kregen we soms een telefoontje dat we korting kregen omdat Proximus blij met ons was als vaste trouwe klant die altijd op tijd betaalde en bij Proximus bleef de afgelopen jaren.

Vandaag maar eens gebeld of ze niet meer blij met ons waren, omdat we nooit meer worden gebeld, maar de dame aan de telefoon had er geen oren naar en zei dat ik maar een klacht moest indienen.

Nu zijn we aan het kijken of we de overstap naar Telenet gaan maken (hebben de TV al) want dat kan ons 25 euro per maand schelen heb ik uitgereknd, voor dezelfde diensten als Proximus. Nu betaal ik apart voor de TV en dan heb ik alles in 1. Proximus maakt het toch niet uit of je een trouwe klant bent blijkbaar. Zouden ze opnieuw moeten invoeren die beloning aan trouwe klanten.


7 reacties

Ter info: nochtans zijn ze in hun prijsvergelijking niet duurden als je bv dit neemt (ander combinaties zijn ook mogelijk) > klik hier

Welke producten wil je vergelijken > klik hier

NB: of nog goedkoper Scarlet (zal wel een van de goedkoopste zijn) 

Reputatie 7
Badge +3

@peter_017 Hiervoor is er reeds een dossier in behandeling. Een dossierbeheerder neemt hierover verder contact met je op. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +1

Wij zijn reeds 25 jaar klant en in het verleden kregen we soms een telefoontje dat we korting kregen omdat Proximus blij met ons was als vaste trouwe klant die altijd op tijd betaalde en bij Proximus bleef de afgelopen jaren.

Vandaag maar eens gebeld of ze niet meer blij met ons waren, omdat we nooit meer worden gebeld, maar de dame aan de telefoon had er geen oren naar en zei dat ik maar een klacht moest indienen.

Nu zijn we aan het kijken of we de overstap naar Telenet gaan maken (hebben de TV al) want dat kan ons 25 euro per maand schelen heb ik uitgereknd, voor dezelfde diensten als Proximus. Nu betaal ik apart voor de TV en dan heb ik alles in 1. Proximus maakt het toch niet uit of je een trouwe klant bent blijkbaar. Zouden ze opnieuw moeten invoeren die beloning aan trouwe klanten.

@peter_017. Goed gesproken. Wordt bijna niets meer gedaan voor trouwe klanten. Ook Premium Club afgeschaft, terwijl dit hetzelfde was voor alle PX klanten. Het nieuwe enjoy is maar voor enkele klanten en gericht op jongere klanten. De oudere klanten vallen weer eens buiten de boot. Dat men elke keer Scarlet bij betrekt is ook niet goed. Minder TV zenders, downloadsnelheid veel minder, tv replay niet etc. Deze vergelijking gaat niet op. Kom op PX doe eens iets meer voor trouwe klanten. Neem het voorbeeld van Ziggo uit Nederland.

Inderdaad Scarlet heb ik er alleen maar bijgevoegd omdat ze low budget aanbieders zijn maar wel met zijn beperkingen uiteraard, dus kies je hiervoor enkel indien dit aanbod ook je voldoende blijkt te zijn en trouwens in die twee linken die ik meegestuurd heb in mijn eerste bericht hierboven, waar proximus vergelijkingen maakt met andere aanbieders, maakt Proximus geen vergelijking met Scarlet, uiteraad om die reden.

Reputatie 2

@peter_017 Hiervoor is er reeds een dossier in behandeling. Een dossierbeheerder neemt hierover verder contact met je op. Groetjes, Antonella


Is gebeurd en ik zit nog te wachten op de creditnota welke ons is beloofd. We krijgen wat extra korting het komende jaar en ik vind nog steeds dat trouw moet worden beloond en niet alleen nieuwe klanten pamperen.

Reputatie 2

Gisterenavond had de creditnota in myproximus moeten staan, maar ook vandaag niet. Ik hoop datTina van kantoor Hasselt het niet is vergeten. Het gaat om het principe dat afspraak een afspraak is.

Reputatie 7
Badge +3

@peter_017 

goedemorgen,

de tegoednota werd onmiddellijk na ons gesprek opgemaakt.  Maar ik merk hier nu ook dat ze niet effectief doorstroomt naar MyProximus.

Het te betalen saldo werd bij mij wel al aangepast.  Je krijgt de cn dus wel.  we volgen dit op tot ze ook zichtbaar is voor jou. 

excuses voor het ongemak.  

vriendelijke groeten,

Tina

Reageer