Vraag

tvgids

  • 25 March 2020
  • 4 reacties
  • 213 Bekeken

Reputatie 1

Tvgids wordt niet aangepast aan  werkelijke uitzending !

bij Telenet is dit wel correct !!!

Waarom kan dit bij Proximus niet ?

bv vandaag op VIER de slimste mens ter wereld, maar op de tvgids niet van te zien.

Hoe kunnen we dit dan opnemen ?

 


4 reacties

Als Tip en ter info: hetgeen ik doe in zo’n geval is ook de het programma die er na komt ook opnemen om zo zeker te zijn dat je niks mist, dit doe ik meestal als het ergens een programma is dat ik zeker niet wil missen en belangrijk vind.

Reputatie 2
Badge

Martin, je moet eens eerlijk zijn dit is gewoon zever in pakskes wat je nu verteld. want op den duur kan een een hele avond niets anders doen dan opnemen. En daar staat ook een beperking op. Het is nog altijd waarom kan het hier niet juist lopen als dat bij Telenet wel gaat? Alleen daarvoor, voor al die kleinigheden zou ik al terug naar Telenet willen gaan. Het is er iets goedkoper/µ-zelfs met play en dan heb ik terugkijk tv.-films noemen geen films maar krijgen tenminste een naam en andere zaken in de gids-14 dagen tv gids. misschien nog wel een paar zaken vergeten, maar hier word precies niet gewerkt aan software updates. Of aan vragen van klanten, want ik denk toch dat hier even slimme mensen werken als op Telenet? 

Dit was maar een tip en geen oplossing voor het gestelde probleem, daarom dat ik er bijgezegd heb dat ik dit alleen maar doe als het programma is dat ik echt niet graag zou kwijtspelen.
Met Telenet heb ik geen ervaring  op gebied van correctheid van de TV gids en hoe vlug de tv gids aangepast of bijgewerkt wordt.

Reputatie 2
Badge

sorry voor het misverstand, maar toch versta ik niet dat men dit hier niet op gelost krijgt? Ik denk gewoon dat het ligt zoals ik reeds zei aan het soort tv-gids ze willen gebruiken. En die van beide operators zullen waarschijnlijk niet dezelfde zijn, vandaar die problemen.

Reageer