Ruilen decoder, afstandsbediening enz

  • 4 September 2019
  • 3 reacties
  • 965 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
ik heb laatst een nieuwe afstandsbediening gekregen.
Ik moest een UPS punt kiezen om het af te halen
Gelukkig had ik voordien gevraagd of ik de oude moest inleveren bij het afhalen.
In het UPs punt melden ze dat ze regelmatig tegen komen dat de mensen terug naar huis moeten om hun toestel op te halen.
dus het is misschien raadzaam dit te melden bij de aanvraag of melden dat het geleverd word of er geruild of het een zuivere levering is zoal voorbeeld bij een V4 waar de oude naar het containerpark moet. (bij de V4 stond dit wel op heb formulier) maar bij die afstandsbediening niet.

Dus om misverstanden en misnoegde klanten, duidelijk mededelen wat er moet gebeuren

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ter info: staat op hun pagina vermeld zie bvb
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_mob/particulieren/support/mobiele-telefonie/gsm-en-sim-kaart/defect-verloren-of-gestolen-toestel/een-toestel-omruilen-herstellen-of-terugsturen.html

Ga naar het afhaalpunt om uw nieuwe toestel op te halen.
Breng zeker uw identiteitsbewijs en het oude toestel mee.
Reputatie 5
Badge +2
het is goed dat dit op die pagina staat, maar het is mijn vraag dat het vermeld wordt bij elke omruiling zodat niemand nodeloos over en 't weer moet gaan, zodat iedereen correct geïnformeerd wordt, bij de omruiling zelf, dus iedereen persoonlijk.
Ja inderdaad daar heb je inderdaad wel gelijk in.

Langs de andere kant gaat het altijd om "omruilen" en eigenlijk zeg het woord het zelf dat je de oude moet ruilen voor een nieuwe, al vormt de V4 dan weer een uitzondering op de algemene regel, al zou ik toch iedereen aanraden van hem toch mee te nemen als je achter de vervangende decoder gaat, want zelf al wordt je persoonlijk duidelijk ingelicht door iemand van Proximus dat de decoder voor het recyclage park bestemd is, dan nog kan het verkeerd lopen met informatie die doorgegeven werd aan bv. UPS en dan wil men de ruildecoder niet overhandigen in het access point indien je de oude v4 niet bij hebt.

Enfin, nogmaals je hebt 100% gelijk dat je in ieder geval persoonlijk correct geïnformeerd moet worden om het aantal misverstanden tot een minimum te herleiden.