Nieuw

NPO 1 Extra, NPO 2 Extra en NPO Zappelin Extra in Family NL

  • 20 July 2021
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 5
Badge +2
  • Grand Master
  • 585 reacties

Kunnen de NPO-themazenders NPO 1 Extra, NPO 2 Extra en NPO Zappelin Extra toegevoegd worden in Family NL? (ik bedoel niet de hoofdzenders NPO 1, NPO 2 en NPO 3 die er al lang zijn)

 

Meer info:

De “extra”-zenders van NPO (vergelijkbaar met Eén+ en Canvas+ op het kanaal van Ketnet ‘s avonds) worden in Nederland heel vaak ook in het betaalaanbod gestoken omdat deze zenders geen reclame uitzenden en zo inkomsten krijgen.

Bij Proximus kunnen ze qua inhoud een perfecte aanvulling zijn in het zenderpakket Family NL en hiermee kan het aantal zenders in het Nederlands omhoog. Ze zijn ook beschikbaar in HD.

 

Kan dit doorgestuurd worden naar de tv-dienst als suggestie?

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Tien @Antoon1  Ik heb deze posts in een mail gezet en doorgezonden naar de marketing dienst. :fingers_crossed: Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +1

Kunnen de NPO-themazenders NPO 1 Extra, NPO 2 Extra en NPO Zappelin Extra toegevoegd worden in Family NL? (ik bedoel niet de hoofdzenders NPO 1, NPO 2 en NPO 3 die er al lang zijn)

 

Meer info:

De “extra”-zenders van NPO (vergelijkbaar met Eén+ en Canvas+ op het kanaal van Ketnet ‘s avonds) worden in Nederland heel vaak ook in het betaalaanbod gestoken omdat deze zenders geen reclame uitzenden en zo inkomsten krijgen.

Bij Proximus kunnen ze qua inhoud een perfecte aanvulling zijn in het zenderpakket Family NL en hiermee kan het aantal zenders in het Nederlands omhoog. Ze zijn ook beschikbaar in HD.

 

Kan dit doorgestuurd worden naar de tv-dienst als suggestie?

 

 

@Tien . Bedankt maar is het niet belangrijker dat in het basispakket de zenders BBC etc en ARD, ZDF in HD gaan uitzenden. En dat daar het pakket uitgebreid gaat worden met Fox en Eurosport 2. Dan scoor je als PX. Family NL te duur voor wat je krijgt 😷😉

Reputatie 5
Badge +2

 

@Tien . Bedankt maar is het niet belangrijker dat in het basispakket de zenders BBC etc en ARD, ZDF in HD gaan uitzenden. En dat daar het pakket uitgebreid gaat worden met Fox en Eurosport 2. Dan scoor je als PX. 

 

Ja zeker, maar dat staat los hiervan. 

 

Family NL te duur voor wat je krijgt 😷😉

 

Daarom dat er best zenders aan toegevoegd kunnen worden die haalbaar zijn om aan te bieden. Niet elke zender uit het buitenland kan of wil helaas naar het kleine België komen. De NPO-themazenders zijn een haalbare kaart omdat de NPO-zenders NPO 1, NPO 2 en NPO 3 al verplicht in Vlaanderen moeten worden aangeboden.

Bij Family FR zijn er meer kinderzenders, serie- en filmzenders en documentairezenders dan in Family NL. De NPO-themazenders zouden weer wat goed kunnen maken. 

En wie weet kan door de komst van deze zenders een andere (serie)zender doorgeschoven worden naar het basisaanbod?….. :wink:

Reputatie 7
Badge +1

@Tien @Antoon1  Ik heb deze posts in een mail gezet en doorgezonden naar de marketing dienst. :fingers_crossed: Groetjes Luc

@Luc.M . Hartelijk dank voor het opnieuw onder de aandacht te brengen. Hopen dat PX nu wel gaat reageren en dit gaat veranderen 😷🤗👍😉

Reageer