Nieuw

Nl forum - bestand toevoegen in bijlage aan een bericht - cfr Fr forum


Reputatie 7
Badge +4

In tegenstelling tot het Fr forum is het blijkbaar enkel mogelijk een link of een mediabestand toe te voegen in bijlage aan een bericht

Voorgesteld wordt om zoals op het Fr forum ook gewone bestanden (word, excell, text, ...) toe te laten in bijlage aan een bericht


45 reacties

Reputatie 6
Badge +2

 

Reputatie 6
Badge +2

 

Reputatie 6
Badge +2

 

Reputatie 6
Badge +2

 

Reputatie 6
Badge +2

Bovenstaande afbeeldingen zijn een voorbeeld dat het bijvoege van een bijlage absoluut nodig is. Het is een bijlage van 14 kb, gewoon een klein tekstbestand. Dat kan toch niet zo moeilijk zijn. Waarom gebeurt het dan niet? 

Reputatie 7
Badge +4

Het is reeds in onderzoek. Hopelijk snel een oplossing. 

Hier zijn geen 50 stemmen voor nodig :relaxed:  Het is inderdaad niet logisch zoals Charlotte eerder al meldde. 

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor uw reactie. Wat is snel he?

11 dagen geleden werd dat ptoblerm reeds gemeld en heeft uw gewaardeerde collega CharllotteD dat zeker opgepikt en vermoedelijk gemeld. Ik denk niet dat dat echt een heel moeilijk probleem is.

Moeten wij nu echt altijd maar blijven zagen!?

Reputatie 6
Badge +3

Ik vermoed dat de bijlage functie enkel maar geactiveerd is voor forum moderators en administrators maar niet voor normale gebruikers. Anders is er geen logische verklaring. Het kan ook een probleem van opslagruimte maar dat kan je beperken en voor extra veiligheid geen uitvoerbare bestandextensies toelaten zoals: .exe,ps1,.com,.,.bat , …. .

@HadewychT  : Kan er dan ook eens gekeken worden naar het 400 bad request probleem:  https://nl.forum.proximus.be/de-praatbarak-51/400-bad-request-header-or-cookie-too-large-nginx-foutmelding-forum-49844 Dit topic had ik een maand geleden geopend en de laatste update was 15 dagen geleden.

Er zal inderdaad zeker wel een limiet op zitten, daarom dat ik het hier op een ander manier wou duidelijk maken, toen ik zei dat het niet de bedoeling zal zijn van een gans boek op te sturen, maar dat werd spijtig verkeerd geïnterpreteerd als dat ik er tegen zou zijn, wat zeker niet het geval is.

Reputatie 6
Badge +2

De drie pagina’s in txt is 14 kB, 100 pagina’s als boek is dan nog geen 500 kB. Zo’n pagina in jpeg is wel al 700 kB, als je dat 100 keer moet doen! 

De bijlagefunctie is toch ook blijkbaar geactiveerd op het franstalig forum. En ik wil er geen taalprobleem van maken hé, het is nog altijd 8 mei. Het is precies een gebrek aan coordinatie.

@Cvanloon  ik heb gewoon figuurlijk een voorbeeld van een boek wil gegeven om het op een meer ludieke manier duidelijk te maken dat er wel een beperking zal zijn in MB’s, en  in feite ook een beperking op de inhoud van wat er zal geüpload worden, net zoals er andere forumregels zijn, en echt heb heb ik daarmee niet meer mee willen zeggen. Nogmaals mijn excuses als dit bij je slecht overgekomen is dat was zeker en vast niet mijn bedoeling.

Reputatie 6
Badge +2

Staat die beperking dan al nirt vast als een bijlage op het franstalig forum wel kan. Proximus moet gdwoon zijn problemen eens beginnen oplossen . Ik ben klant, betaal, en strl vast dat de dienstverlening niet in orde is.

Reputatie 6
Badge +3

Hier kan je het ondertekende charter terugvinden waar Proximus zich aan verbonden heeft in verband met dienstverlening: https://www.proximus.be/dam/jcr:903d10e3-2337-489d-b932-23064863fbd0/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/charter_klantvriendelijkheid_nl~2017-05-31-18-57-10~cache.pdf De community/forum wordt hier niet in vermeld, het klopt dat het document dateert van 2011.

@Cvanloon normaal moet dit in de forum voorwaarden gezet worden op het forum zelf 

bvb  → hier waar ook de verwijzing  nog bij staat  naar 

→ Onze algemene voorwaarden voor het gebruik van de websites van Proximus  maar deze laatste link werkt niet 💥

Reputatie 6
Badge +2

Hier kan je het ondertekende charter terugvinden waar Proximus zich aan verbonden heeft in verband met dienstverlening: https://www.proximus.be/dam/jcr:903d10e3-2337-489d-b932-23064863fbd0/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/charter_klantvriendelijkheid_nl~2017-05-31-18-57-10~cache.pdf De community/forum wordt hier niet in vermeld, het klopt dat het document dateert van 2011.

En de proximusondertekenaar is daar al lang weg. Is het dan nog geldig? Maar het is wel een interessant dokument. En het gaat zelfs open. Moesten ze al respecteren wat daar in staat dan zijn we honderden stappen vooruit.

 

Als je krantvriendelijk bent moet er niks op papier staan bij manier van spreken!

Reputatie 6
Badge +3

Enkel het oorspronkelijke document staat er op, zoals alles kan dit ieder jaar automatisch stilzwijgend verlengd worden. Het is enkel maar noodzakelijk om dit te vervangen wanneer er wijzigingen zijn aangebracht. Ook bij de andere bedrijven staat op hun website nog de versie van 2011.

Dat klopt inderdaad wat je zegt maar toch zal dit voor velen de verkeerde indruk geven van ja zou dit wel nog allemaal van toepassing zijn, dat zal wel al verouderd zijn zeker….

Langs de andere kant zullen er ook niet veel zijn natuurlijk die zo diep gaan zoeken en googelen, ik denk dat de meesten de vraag vlugger op één of ander forum zullen stellen, anders zouden  de forums  niet zoveel succes hebben hé :relaxed:

Reputatie 6
Badge +3

Daarin heb je gelijk maar dat is ook het geval met statuten van een bedrijf die ook altijd hetzelfde blijven dan bij de oprichting, tenzij er wijzigingen gebeuren dat is ook het geval met het charter of algemene voorwaarden. Je gaat nog oude document vinden op de Proximus website die nog van tel zijn.

ja als je niks anders vindt moet je wel er vanuit gaan dat dit nog altijd geldig is, anders gaan zij uiteindelijk in de fout.

Reageer