lange abonnee

  • 29 November 2019
  • 3 reacties
  • 311 Bekeken

Beste

naar aanleiding van jullie promo acties zou ik graag eens weten of er iets gedaan word voor mensen die jullie trouw blijven. Ik ben al 35 jaar klant met internet telefoon en gsm maar wij krijgen geen voordelen. Iemand die jaarlijks jullie acties bekijkt en telkens een jaar abonnement neemt kan zo geregeld mooie geschenken in de wacht slepen, maar ik die al die jaren klant ben krijgt niks. Hoe komt dat?

mvg

willy


3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@schummiw Je beschikt nog over een oud Maxi pack met het Multi-boeket inbegrepen. Indien je dit omzet naar een Familus pack met tv-bundel Family bespaar je €1/maand. Als je geen extra tv-bundel meer zou willen, is dat bij Familus ook mogelijk, waardoor je nog meer zou besparen. Deze keuze heb je bij je oud Maxi pack niet.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_familus_pack/particulieren/producten/packs/familus.html
Zowel de oude als de nieuwe packs zijn onderhevig aan de prijsaanpassing van 01/01/2020. Meer info hierover vind je terug op de aanrekening van November en op www.proximus.be/tarieven.

Groetjes,

Antonella

Reputatie 7
Badge +4

@proximus

gewoon een ideetje voor de trouwe klanten (die door marketing blijkbaar vergeten worden)...:innocent:

een tijdelijke (3 maand/6 maand)

  • aanbieding van en/of verhoging/verdubbeling van bv. het aantal  belminuten op vaste lijn en/of GSM 
  • aabieding van en/of verhoging/verdubbeling van bv. het aantal GB breedband internet vast/mobiel

“een nee heb je en een ja kun je krijgen” nietwaar?:thinking:

 

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

Goed nieuws :

Vanaf 01/01/2020 boost Proximus opnieuw het datavolume in alle Mobilus abonnementen, dit is van toepassing voor alle nieuwe EN bestaande klanten!

alle info : 

https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen.html

groeten,

Tina

Reageer