Nieuw

Idee voor nieuw type Proximus Mobile Abonnement à la Telenet Wigo.

  • 16 May 2020
  • 6 reacties
  • 361 Bekeken

Bij Telenet is er een abonnement beschikbaar die WIGO noemt (https://www2.telenet.be/nl/producten/wigo/). Dit abonnement bevat:

  • Vast Internet (onbeperkt surfen, snelheid tot 300 Mbps)
  • Telenet TV (op alle schermen, 36 h terugkijk TV
  • Mobiel Bellen (onbeperkt) met 5 SIM kaarten
  • Mobiel Data (25GB, 40GB of onbeperkt ) met 5 SIM kaarten

Ik vind geen enkele vergelijkbare abonnementsformule bij Proximus.

 

Aangezien Proximus GSM veel beter is dan Telenet GSM, maar Telenet Internet veel beter is dan Proximus Internet, ben ik eigenlijk op zoek naar een optie bij Proximus waar je verschillende SIM kaarten kan krijgen op 1 abonnement en waar je zelf kan bepalen hoeveel data, belminuten, SMS elke SIM kaart zal krijgen. Dit om bvb het volgende te gaan doen:

  • SIM 1 = papa = 10 GB, onbeperkt bellen, onbeperkt SMS
  • SIM2 = mama = 10 GB, onbeperkt bellen, onbeperkt SMS
  • SIM3 = zoon = 4 GB, 300 min bellen, 300 SMS
  • SIM4 = dochter = 4 GB, 300 min bellen, 300 SMS
  • SIM5 = auto = 2 GB, 0 min bellen, 0 SMS

Indien alles mooi op 1 abonnement zit is dit super gemakkelijk. Dit is eigenlijk vergelijkbaar met Bizz Mobile Unlimited maar dan met de optie om er meerdere SIM kaarten aan te koppelen. Ideaal ook voor zelfstandigen.

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@pdhoore Je kan tot 6 gsm-abonnementen toevoegen aan een Tuttimus of Minimus pack. Elk gsm-nummer heeft dan wel zijn eigen gsm-abonnement. Het is niet mogelijk om 1 gsm-abonnement te delen onder verschillende gsm-nummers.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_packs/particulieren/packs.html

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +4

Een mobiele datapot waarbij een volume xyz /budget abc (bellen/sms/data/nationaal/internationaal) via MyProximus kan verdeeld worden (en waarvan de verdeling kan aangepast worden) tussen verschillende GSM-nrs/Sim-kaarten op naam van dezelfde eigenaar (klantnr) lijkt mij een  nochtans interessant idee 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@M_016 Lijkt me zeker interessant maar is momenteel niet mogelijk.Wie weet toekomstgericht :grinning:  Groetjes,Joel

ik denk dat ze proximus heel goed weten wat er bij andere providers al dan niet mogelijk is :relaxed:

Reputatie 7
Badge +4

@Joel M … vandaar het idee van de ideeënbus ...:innocent:

en ja @Martin het zijn geen commerciële geheimen noch van T noch van O ….

Dus … :smiley:

Reageer