Nieuw

herstarten knop bij replay

  • 12 May 2022
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

Als een programma al gestart is, vb voetbal .

en ik gebruik de replay knop om het te herbekijken, waarom staat er geen herstarten knop als je op de replay drukt?

Het herstarten kun je enkel gebruiken als je op de knop ‘kijken ‘drukt, maar dan is het programma al bezig.
en dan kun je al zien hoeveel de stand van het voetbal is.

en het is omslachtig om de herstart knop te activeren..

kunnen jullie vb geen herstart knop zetten naast de knoppen ‘ kijken’ ‘ opnemen’ .

dan zie je niet direct hoeveel de stand al is van vb het voetbal.

 

 


4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Nibbles 

Ik geef het door, 

alvast hier nog de link met de nodige info. over tv replay:

TV Replay op Pickx- Kijk naar wat je wil, wanneer je wil | Proximus

 

groeten

Geert

Op “kijken” drukken is eigenlijk “herstarten”, maar herstarten zal bijna nooit starten op het begin van een uitzending/programma omdat de starttijden in de TV gids bijna nooit zullen samenvallen met de starttijd van een programma omdat bvb een vorig of vorige programma’s uitgelopen zijn.

Dit zal wel (bijna) altijd kloppen met bvb het nieuws omdat het nieuws normaal gezien altijd start op het juiste aangegeven uur zoals in de tv gids aangegeven.

Met replay+ kun je dan spoelen (heen en terug) naar het begin van het programma, indien er geen stuk wegevallen is door weeral door het feit dat de start van het programma niet juist gestart is zoals aangegeven in de TV gids.

Als je op ‘kijken ‘drukt begint het programma niet vanaf het begin.

Het programma wordt gewoon uitgezonden waar het omdat tijdstip live bezig is.

vb het programma is al 20 minuten bezig, als je op ‘kijken ‘ drukt dan begin je te kijken op 20 nimuten, niet het begin van het programma.

en dat is net het probleem.

ik wil als ik het programma wil herstarten kan ik dit maar doen als het programma afgelopen is of zie ik al een deel van het programma omdat de ‘ herstarten’ knop op de verkeerde plaats staat.

Je kunt maar herstarten als je al op de kijken knop hebt gedrukt.

 

 

Je hebt gelijk mijn uitleg klopt inderdaad niet als het programma bezig is. 

Reageer