Nieuw

Favorieten instellen

  • 16 March 2021
  • 7 reacties
  • 1072 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Het zou handig zijn mocht je ook via online (Pickx) je favorieten kunnen instellen.
 

Is altijd iets handiger met een pc en muis dan met een afstandsbediening.

 

En dan ook nog eens je favorieten kan zien, want nu heb je telkens alle zenders.
Dat is zeer rot als dat zenders zijn die je niet bekijkt die dan in de weg zitten.


Tijdens het aanmaken van favorieten op tv dan, kan je niet zien of het kanaal franstalig is of HD of niet; Dus dat is wel ambetant dat je eerst alle zenders moet overlopen en dan die dat je niet moet hebben er nog eens van tussen moet halen.


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Wolfhond Je kan dit eventueel ook instellen via je decoder

Reputatie 3
Badge

@HadewychT jammer genoeg niet. Hier is geen optie in mijn decoder voor de favorieten aan te passen.

Reputatie 7
Badge +4

@Wolfhond Dit zou toch moeten lukken op de decoder die je hebt. Uitleg vind je in de link die ik daarstraks al postte. 

 

 

Reputatie 3
Badge

Ik bedoel dus dat je in de App of Online ook binnen je favorieten kan bladeren ;-)

Reputatie 3
Badge +1

Dit zal allicht enkel in de laatste nieuwe decoders zijn? Mijn V5 compact heeft die optie van favorieten in ieder geval niet. 

Vroeger was dit ook mogelijk in de tv gids op Pickx via laptop. Kon je hartjes bij zenders zetten, en dan zag je enkel de zenders waar je effectief naar keek. Veel handiger om de gids te bekijken en opnames te plannen. Spijtig dat dit er niet meer is. 

is inderdaad voor de V7 decoder

Reageer