Nieuw

Esim voor Apple watch

  • 15 December 2021
  • 18 reacties
  • 2045 Bekeken

Reputatie 5
Badge

Telenet biedt voor haar klanten Esim aan voor Apple Watch. Dat is uiteraard bijzonder handig omdat je dan je Iphone niet meer moet bijhebben. Het is bijzonder vreemd, zelfs onbegrijpbaar, dat Proximus deze dienst aan haar klanten niet aanbiedt. Meer nog, ook niet wil zeggen of en wanneer ze eventueel Esim zullen aanbieden. Voor de grootste telecom provider van ons land, gefinancierd met gemeenschapsgeld, staat dit gelijk met falen. Is de boodschap dat de klanten die houden van technologie best overstappen naar Telenet?


18 reacties

klopt ze komen goed overeen om de koek te delen, PX e-sim op smartphones en TN e-sim op smartwatches😄

ik las vandaag het volgende artikel op het net.
https://tweakers.net/nieuws/202198/proximus-wil-in-2023-e-sim-ondersteunen-op-smartwatches.html

Een beetje geduld graag! Het sleept nog maar aan sinds 2018: Apple Watch 3 met 4G | Proximus Forum

We zitten ondertussen aan Apple Watch 8. Als we nog even wachten is het model-nummer gewoon x3 gegaan 😂

Ik denk dat ze op elkaar zitten te wachten Proximus met esim voor de smartwatch en Telenet met esim voor de smartphones :-) 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info

Proximus maakt eSIM volledig digitaal - Nieuws - Data News (knack.be)

Reputatie 1

Een beetje geduld graag! Het sleept nog maar aan sinds 2018: Apple Watch 3 met 4G | Proximus Forum

We zitten ondertussen aan Apple Watch 8. Als we nog even wachten is het model-nummer gewoon x3 gegaan 😂

Badge

Ondertussen zijn we weer 2 maanden verder….. en nog 3 maand van het einde van 2022….

Fijn te horen dat de eSIM voor apple watch op de roadmap staat. Ik hou mijn apple watch 7 aankoop dan nog even on hold tot dit realiteit is en hak dan de knoop door over de cellular versie of niet.

Reputatie 1

Een wonder is geschied! Ik heb “officiële” communicatie gehad over de verwachting van eSIM voor Apple Watch. Proximus heeft me teruggebeld na het invullen van een enquête, en de mevrouw aan de lijn kon me bevestigen dat het zeker niet op de roadmap stond voor dit jaar (2022).

Wanneer wel, daar was helaas dan weer geen klaarheid over :(

Is er ondertussen al na 2 jaar duidelijkheid wanneer Proximus eindelijk Apple Watch rail gaat ondersteunen?  Zeer frustrerend.  
 

Slechts enkele mensen klagen echt, de meerderheid verhuisd gewoon. Ik heb voor mijn kinderen een Telenet abonnement genomen zodat hun Apple Watch kon werken. Dien ik nu met heel het bedrijf te verhuizen naar Telenet omdat die functie bij Proximus nog steeds niet werkt ?  Wat is de reden waarom dit nog niet in orde is. Gaat het over een tijdelijke exclusiviteit die Telenet bij Apple gekocht heeft ?  Zoja, laat het aub weten zoniet dienen wij over te stappen professioneel. 

ik praat niks goed ik meld wat ik hier dagdagelijks vaststel en dat is niet het zelfde.
Trouwens als een idee er niet door komt waarom zou ik het moeten goed praten want het idee komt er dan tenslotte voor mij ook niet, dus heb ik daar dan zelf ook niks aan of voordeel bij.
Er zijn al zaken geïmplementeerd geweest na voldoende stemmen maar ik heb daar uiteraard geen invloed op en moet van Proximus (bevoegde diensten ) uit eventueel het idee goed bevonden worden en uitgewerkt worden. Of ik het nu goed of slecht praat zal geen effect hebben daarop denk ik zo  ;)  zij moeten het idee goed vinden om het uit te voeren.

Reputatie 4

Inderdaad deze Ideeënbus is een lege doos. Meer dan 2 jaar geleden werd er een android tv app beloofd wegens vele stemmen op het Franse forum.

Waar staan we nu,nog nergens. Kunnen ze beter dit stopzetten want dient tot niets. Maar ja ze hebben Martin nog om alles goed te praten ;)

na een aantal stemmen (het aantal ontgaat mij, werd hier vroeger door een proximus medewerker vernoemd) wordt dit doorgestuurd naar de bevoegde dienst om het verder te overwegen en een uiteindelijke beslissing te nemen. Nu is het wel zo dat Proximus (buiten de ideeënbus) ook wel weet dat er vraag naar is en al concurrenten het aanbieden, dus is en blijft de vraag niet of ze het nog niet in overweging genomen of er niet mee bezig zijn maar is de vraag wel waarom ze er nog niet mee naar buiten komen????? 

Reputatie 1

Ik vraag me af hoeveel stemmen er nodig zijn vooraleer er nog maar iemand de moeite zal doen om deze vraag te bekijken. Trouwens, niet elke wachtende klant die een Apple watch 4G heeft is lid van dit forum. Volgens mij tijdverlies en een manier van Proximus om dit op de zeer lange baan te schuiven.  

Wouldn’t hold my breath. Blader voor de “grap” maar eens door de Ideeënbus, gesorteerd op stemmen. Dan wordt het duidelijk dat dit forum slechts een wassen neus is om te doen alsof Proximus om de klant geeft. Er is geen enkel (letterlijk: geen enkel) idee met veel stemmen dat ook maar halverwege een oplossing geïmplementeerd is, zelfs niet die met de tag “geïmplementeerd”.

Nog cynischer is dat je om de zoveel tijd een enquête voorgeschoteld krijgt over dit forum. Ik heb een keer de moeite genomen om mijn gal daarin te spuien, maar ik koester niet de illusie dat iemand zijn slaap ervoor zal laten. Voor zover die resultaten al ooit onder iemands ogen komen.

Dus laat het duidelijk zijn: er zijn veel mensen die wachten op Apple Watch ondersteuning, maar daar staat heel weinig hoop tegenover. Proximus heeft er gewoon geen baat bij.

Ik vraag me af hoeveel stemmen er nodig zijn vooraleer er nog maar iemand de moeite zal doen om deze vraag te bekijken. Trouwens, niet elke wachtende klant die een Apple watch 4G heeft is lid van dit forum. Volgens mij tijdverlies en een manier van Proximus om dit op de zeer lange baan te schuiven. 
Als betalende klant blijven we hier wel lekker in de kou staan. Dus Proximus, blijf maar lekker jullie klanten het gevoel geven dat hun vragen nergens toe leiden. Klantgerichte service : zero points for Proximus! 

Moeten wij nu echt overstappen naar Telenet? Het kan toch  niet dat een modern bedrijf zoals Proximus achterblijft op de normaalste technologie. Ik ben benieuwd wanneer de iWatch eindelijk kan gebruikt worden met eSim.

Reputatie 1

Telenet biedt voor haar klanten Esim aan voor Apple Watch. Dat is uiteraard bijzonder handig omdat je dan je Iphone niet meer moet bijhebben. Het is bijzonder vreemd, zelfs onbegrijpbaar, dat Proximus deze dienst aan haar klanten niet aanbiedt. Meer nog, ook niet wil zeggen of en wanneer ze eventueel Esim zullen aanbieden. Voor de grootste telecom provider van ons land, gefinancierd met gemeenschapsgeld, staat dit gelijk met falen. Is de boodschap dat de klanten die houden van technologie best overstappen naar Telenet?


indien dit nog lang blijft aanslepen overweeg ik na 25 jaar toch over te stappen naar telenet

Reputatie 7
Badge +2

@bartdebondt1 reeds feedback op gegeven(dubbel topic).Groetjes,Joel

FYI: geïnteresseerden klikken best om te stemmen 

op

Links boven deze pagina

Reageer