Sorry maar waarom Enjoy. Ik heb al meerdere mensen over de vloer gehad die dit dus totaal niks vinden .Waarom niet gewoon het oude systeem behouden waarbij de mensen iets kunnen kiezen waar ze wat aan hebben.
Ik ga nergens naar toe en vond de optie om films te kijken perfect of eventueel een GSM aan te kopen maar nu laten jullie ons dus compleet in de steek.
Er is niks enjoyable aan enjoy voor velen van ons
Bladzijde 1 / 2
Sorry maar waarom Enjoy. Ik heb al meerdere mensen over de vloer gehad die dit dus totaal niks vinden .Waarom niet gewoon het oude systeem behouden waarbij de mensen iets kunnen kiezen waar ze wat aan hebben.
Ik ga nergens naar toe en vond de optie om films te kijken perfect of eventueel een GSM aan te kopen maar nu laten jullie ons dus compleet in de steek.
Er is niks enjoyable aan enjoy voor velen van ons
daar heb je groot gelijk in .en ook er wordt niets aan gedaan. dat is het ergste 1maal je klant bent wordt je in de kou gezet.
@Martin, dat weet ik maar er komt 1 onderdeel bij namelijk Suprises. Kijk maar op het topic Enjoy. En dit binnen 2 weken. Ben heel benieuwd. Hoop hetzelfde principe als in Nederland bij Ziggo/Vodafone.
Die twee weken zijn inmiddels al voorbij. En nog niets van ze gehoord. As usual.
idd.
Hallo iedereen!
Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:
Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut! Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.
In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.
We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.
We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.
Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover.
Het Forum Team
We zijn 1 maand verder. Weet al iemand van het Forum team hoe het met Enjoy Surprises zit wat voor 2 weken geleden belooft was
@Charlotte.D. Zie bovenstaand. Is hier al iets meer over bekend. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon
nog steeds niets voor zorgbehoefde klanten. :(
alleen op betaling
Ik wil de 17 gratis films die ik nu al heb vergaard gerust weg geven bvb aan zorgbehoevende mensen.
enjoy zou ook toegankelijker moeten worden voor zwaar zorgbehoevende mensen. met de punten kon je een film gratis kijken. nu uitjes heb ik niets aan omdat ik te ziek ben. ik vind dit geen leuke vervanging . in mijn “wereld” zijn er meer die erover klagen.
Hallo iedereen!
Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:
Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut! Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.
In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.
We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.
We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.
Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover.
Het Forum Team
We zijn 1 maand verder. Weet al iemand van het Forum team hoe het met Enjoy Surprises zit wat voor 2 weken geleden belooft was
@Charlotte.D. Zie bovenstaand. Is hier al iets meer over bekend. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon
Hallo iedereen!
Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:
Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut! Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.
In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.
We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.
We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.
Tot slot kondig ik graag exclusief op dit forum aan dat er binnenkort een nieuw Enjoy! Onderdeel zal gelanceerd worden, namelijk: Enjoy! Surprises!
Deze ‘surprises’ zullen klanten belonen door hen extra voordelen in hun packs te geven: Gratis pack voor beperkte tijd, verhoging van het data abonnement, gratis films om uit te kiezen in de catalogus. Deze producten worden soms ‘willekeurig’ en soms op een ‘gerichte’ manier gebracht. (Normaal) binnen de 14 dagen lanceren we de Enjoy! Surprises met een kleine verrassing voor al onze klanten.
Dus om kort even samen te vatten: Enjoy zal veel Proximus-Producten bevatten. Specials in de Enjoy! Deals, beloningen in de Enjoy! Surprises. De visie is niet langer om kortingen op de rekening aan te bieden, maar om onze klanten gratis meer voordelen te bieden op al onze bestaande producten en diensten!
Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover.
Het Forum Team
We zijn 1 maand verder. Weet al iemand van het Forum team hoe het met Enjoy Surprises zit wat voor 2 weken geleden belooft was
Had niets aders verwacht
@Martin, dat weet ik maar er komt 1 onderdeel bij namelijk Suprises. Kijk maar op het topic Enjoy. En dit binnen 2 weken. Ben heel benieuwd. Hoop hetzelfde principe als in Nederland bij Ziggo/Vodafone.
Die twee weken zijn inmiddels al voorbij. En nog niets van ze gehoord. As usual.
op 20 december een mail gekregen met pickx nieuws en daar stond ook die cadeau films vermeld en nog eens mijn bonus films maar niets over surprises
ook een sms gehad over de cadeau films, met het pover aanbod
Aan alle forum leden prettige feestdagen en een gelukkig 2020 🥳 Helemaal niets aangehad, geen sms of mail. Weet je wat een mooi surprise zou zijn. Keuze mogelijkheden van gratis of Krant, All sports, Family pack, Netflix etc. Dan zou PX ons als klant pas verrassen
op 20 december een mail gekregen met pickx nieuws en daar stond ook die cadeau films vermeld en nog eens mijn bonus films maar niets over surprises
ook een sms gehad over de cadeau films, met het pover aanbod
Bij mij staat er gewoon Enjoy Cadeau films en heb daaromtrent geen sms ontvangen, maar nog niks te merken van Enjoy Surprises.
Neen Martin, via sms heb ik vernomen dat er een gratis cadeau film word aangeboden.
In de shop bij films zie ik idd een rubriek enjoy cadeau films staan, doch met een beperkt aanbod!
ik zie enkel de twee items deals en experiences, niet de surprises
er is inderdaad weinig keuze, meestal moet ik de bonusfilm ook laten passeren, want de keuze is nu niet bepaald geschikt voor iedereen, de gratis film voor het einde jaar , ook niet veel zaaks,
Met kinderen zit er wel soms iets in, maar voor volwassen is er praktisch niets van degelijke films, waarom gewoon niet een film naar keuze uit alles, zoals hierboven al vermeld.
Gratis films om uit te kiezen uit de catalogus!
Bij de enjoy surprises cadeau films heeft men de keuze uit amper 3 films!
Zou idd interessanter zijn mocht men kunnen kiezen uit de volledige catalogus,
idem voor de maandelijkse bonusfilm. Keuze ook beperkt!
mvg.
Hallo iedereen!
Naar aanleiding van een topic in ons FR forum, die 50 votes heeft verzameld, wil ik jullie graag hetvolgende met jullie delen:
Allereerst kregen we vaak de vraag of er Proximus producten beschikbaar zijn via Enjoy? Het antwoord hierop is Ja, absoluut! Momenteel is Enjoy verdeeld in 2 onderdelen: Enjoy! Deals en Enjoy! Experiences.
In het Enjoy! Deals gedeelte, hebben we promoties voorzien voor onze bestaande klanten! Proximus producten hebben we ondertussen vernieuwd en naar aanleiding van Black Friday was er bvb. een Samsung TV-promo voor € 99.
We hebben ook een gezamenlijk aanbod toegevoegd voor Black Friday, van toepassing op zowel bestaande als nieuwe klanten.
We krijgen vaak de vraag van onze bestaande klanten die ook willen meegenieten van ‘specials’ die onze nieuwe klanten ontvangen. Wij kunnen natuurlijk niet alle nieuwe klantvereisten aan onze ‘oudere’ trouwe klanten, maar wij hebben jullie vraag doorgegeven aan het Enjoy! Team en zij zullen toekomstige ‘specials’ toevoegen in onze Enjoy! Deals.
Aarzel zeker niet om ons jullie feedback door te geven hierover.
Het Forum Team
@Charlotte.D, Prettige feestdagen. Al iets bekend over Enjoy Surprises. 14 dagen zijn voorbij
Dat stoppen van de krant (myepress) (om eventueel te kunnen ruilen) zullen we waarschijnlijk zelf moeten doen via HLN als ik het goed begrepen heb.
Wilt u het My e‑Press abonnement stopzetten? Omdat het abonnement inbegrepen is in uw Pack, moet u bij Proximus niet speciaals doen. Wilt u uw account van bij de krant schrappen, contacteer dan de lezersservice van Het Laatste Nieuws of met de lezersservice van Le Soir.
Van mij mogen ze de krant omruilen voor Family pakket of All sports. Hoop ook op extra belminuten. Het is altijd datavolume extra maar nooit belminuten op de GSM of Vaste lijn. Wij ouderen zijn meer met extra belminuten dan extra data
Het zou inderdaad leuk zijn om te kunnen/mogen kiezen uit tv pakket aanbod als vaste klant.
Zoals het inderdaad bij Ziggo/Vodafone nu reeds bestaat.
Dromen mag
@Martin, dat weet ik maar er komt 1 onderdeel bij namelijk Suprises. Kijk maar op het topic Enjoy. En dit binnen 2 weken. Ben heel benieuwd. Hoop hetzelfde principe als in Nederland bij Ziggo/Vodafone.
@Antoon1 , bedankt voor de informatie. Ik hou het in het oog!
@Artie, er is een topic over Enjoy en daar wordt aangekondigd dat over 2 weken een item bijkomt genaamd : Suprises. Dit wordt iets voor trouwe klanten. Hoe of wat dat zullen we nog wel horen. Maar ik zou zeker via de MyProximus app dit in de gaten houden. Maar hoop dat PX naar iedere klant een mail gaat sturen als dit in werking treedt
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.