Vraag

Duitse HD zenders

  • 12 September 2019
  • 8 reacties
  • 370 Bekeken

Reputatie 2
Waarom zijn de Duitse zenders niet in HD? Bij de concurrentie zijn deze wel in HD.
Het wordt tijd dat jullie dit ook in HD uitzenden of er wordt naar de concurrentie over geschakeld !

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Volgens management PX wordt er te weinig, klanten, naar gekeken. Dit geldt ook voor de BBC zenders. Daarom 🤔
Reputatie 2
Waarom kan de concurrentie dat wel
Reputatie 4
Badge +2
Waarom kan de concurrentie dat wel

Het zal zijn prijs hebben...
En als er geen verschil meer moest bestaan tussen de concurrenten dan zou er ook geen concurrentie meer zijn 😉
Reputatie 2
Geen van de antwoorden voldoen, vroeger had ik TV Vlaanderen, wegens verhuis kan ik geen antenne meer plaatsen.
Aan satelliet beelden kan geen enkele Belgische provider ruiken.
Ga nu een Chromecast aanschaffen
Ja mss kan Proximus je wat meer recente info geven maar aangezien hun antwoord reeds door Antoon1 gegeven werd, vrees ik er een beetje voor dat je een antwoord gaat krijgen dat meer voldoening geeft, enfin je weet maar nooit hé ….
Reputatie 2
Idd. die uitleg heb ik reeds van proximus gehad, en niet op een vriendelijke manier!
@hilario ik heb jouw voorstel naar de ideeënbus verhuist. Als er hier genoeg op gestemt wordt (door middel van de "Stemmen"-knop bovenaan), dan wordt dit serieus bekeken of het kan geïmplementeerd worden.
Moedig gerust iedereen aan met dezelfde vraag om hier op te komen stemmen. Hoe meer, hoe beter 🙂

Reageer