Nieuw

dienstverlening uitschakelen voicemail GSM

  • 13 November 2021
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Beste klantendienst,

een paar weken geleden nam ik contact per chat en per telefoon met de vraag hoe de voicemail op een gewone GSM uit te schakelen. Online las ik dat dit mogelijk was via MyProximus, maar het nummer stond er niet tussen - hoewel de pay&go kaart goed geregistreerd was op naam (er was een bevestigingsmail). Dus het zelf uitschakelen via MyProximus was niet mogelijk. Ik heb dit probleem 5x uitgelegd en werd telkens weer naar dezelfde “oplossing” verwezen. Ook werden er sms’en verzonden met de link over het stappenplan hoewel ik duidelijk vermeld had dat dit over een gewone GSM ging (zonder internet), niet een smartphone. Ik kreeg ook het antwoord dat de medewerkers van Proximus dit niet zelf konden uitzetten, zelfs met toestemming, omdat het een Pay&Go kaart was.

Heel dit gedoe heeft mij één uur gekost, zonder oplossing !

Uiteindelijk ben ik naar de Proximus winkel van Waregem geweest waar de medewerker dit in 5 min heeft opgelost. Blijkbaar was de registratie van de Pay&Go kaart weer “afgesprongen” en moest dit opnieuw gebeuren met de ID-kaart (wij kregen daar geen enkele melding van - ook hebben de online medewerkers dit blijkbaar niet gezien).

Jammer dat de telefonische en/of online medewerkers ofwel niet luisteren naar het probleem van de klant ofwel hun werk niet kennen - dat is toch mijn indruk na dit geval.

Ook had ik willen een klacht per mail indienen, maar dat lukt niet - opnieuw wordt ik rond verwezen op de site om uiteindelijk terecht te komen bij een telefoonnummer. Ik wens niet dat mijn klacht door een andere medewerker wordt aanhoort, maar door iemand die autoriteit heeft om deze ontevredenheid op te lossen en aan te kaarten bij de medewerkers.

Mijn probleem is nu wel opgelost en ik hoop dat de dienstverlening kan verbeterd worden.


This topic has been closed for comments

1 reactie

FYI: Een mail adres om klacht in te dienen bij Proximus bestaat eigenlijk niet, toch nog nooit van gehoord of van gelezen.

Maandag als iemand van Proximus zelf terug langskomt kunnen zij u verder inlichten of dit enigszins mogelijk is via een mail adres.