Nieuw

Champions League

  • 11 January 2022
  • 1 reactie
  • 79 Bekeken

Beste,

Ik ben al jaren voetbalfan en vind het jammer dat ik via mijn telenet tv abonnement + play sports abonnement weinig tot geen champions league wedstrijden kan kijken. Mijn ouders hebben door onder meer dit probleem in juni vorig jaar de overstap gemaakt naar proximus maar doordat ze niet op de hoogte waren dat de fiber lijn niet in ons dorp geïnstalleerd is waardoor we zeer traag internet hadden zijn ze na 2 weken terug naar telenet overgestapt. Ondertussen heb ik dit probleem gedeeltelijk kunnen oplossen door de wedstrijden in Nederland bij familie net over de grens te gaan kijken. Daar is het heel simpel, je kan een enkele wedstrijd voor €6 aanschaffen bij ziggo sport en je kan direct beginnen met kijken. Ik vind dit een heel handig concept en zou het fantastisch vinden als jullie dit een kans zouden geven. Ik begrijp natuurlijk dat jullie de rechten exclusief willen houden voor proximus klanten en dit voor jullie een zeer grote troef is om nieuwe klanten aan te trekken, helaas denk ik niet dat mijn ouders opnieuw de overstap durven te wagen na de problemen die we ervaarden in onze periode waarin we gebruik maakten van het proximus abonnement, wel denk ik dat ze bereid zouden zijn om een paar keer in de maand een enkele wedstrijd/dagpas voor mij te kopen aangezien ze weten in hoeverre ik me kan ontspannen wanneer ik naar mijn favoriete team kan kijken.

Alvast bedankt

Jan


1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

@Jan_Eestermans 

bedankt voor je feedback

je suggestie is doorgegeven aan de betrokken diensten…

je weet maar nooit ;-)

groeten

Tina

Reageer