Nieuw

Bekeken opnames


Reputatie 3
Badge

Ofwel is het een idee ofwel heb ik er al overgekeken.

Het zou zeer handig zijn  mochten we kunnen zien (V7) welke opnames we al bekeken hebben. Want nu moeten we soms verschillende opnames starten even spoelen om te zien of we ze al gezien hebben. 

Om bij de juiste opname te komen.

(


11 reacties

Reputatie 3
Badge

Ook bij de V7 kan je dit zien. Via Mijn video’s zie je allereerst bovenaan de programma’s en opnames die je gedeeltelijk bekeken hebt en daaropnieuw kan opstarten. Daaronder zie je je opnames. Als je die selecteert zie je een rode balk als je ze al (gedeeltelijk) bekeken hebt. 

Dag HadewychT Werkt hier niet. De rode balk zie je inderdaad soms staan. Maar meestal niet. Het zou handiger zijn dat er bv een oogje of zo komt te staan als je het bekeken hebt. Al dan niet gedeeltelijk. Want nu is het nogal prutsen en klungelen.

die rode balk valt inderdaad iets beter op dan die witte streep die iets dikker wordt, bv op de V5c, maar natuurlijk als je het weet dan is dit ook geen probleem meer in feite.

Reputatie 7
Badge +4

Ook bij de V7 kan je dit zien. Via Mijn video’s zie je allereerst bovenaan de programma’s en opnames die je gedeeltelijk bekeken hebt en daaropnieuw kan opstarten. Daaronder zie je je opnames. Als je die selecteert zie je een rode balk als je ze al (gedeeltelijk) bekeken hebt. 

Ja ik verschiet er zelf van dat ik dit ook nog nooit opgemerkt heb, er is natuurlijk onderaan al een witte lijn te zien die van links af wat dikker wordt en opschuift naar rechts naarmate je verder in de opname gekeken hebt en valt niet denderend op, op de foto hierboven valt die meer op maar op mijn v5c  minder opvallend.

Reputatie 3
Badge

Nee daar is dat nog niet. Of ik kijk er goed over

je hebt nog gelijk ook die witte lijn is iets dikker tot waar je gekeken heb, dit had ik nu nog nooit opgemerkt.
Zou dat dan op de V7 niet net het zelfde zijn, want zou mij verwonderen dat ze dat zouden veranderd hebben dan.

Ik ga direct eens kijken of ik dat dan nooit opgemerkt heb op mijn V5C

Reputatie 6
Badge +3

Bij de V5 die ik heb, kan je wél zien welke opnames ik bekeken heb.

 

Als ik een opname bekeken heb; dan staat er een dikkere witte lijn onder de opname.
Half bekeken dan staat de witte lijn halfweg .

Hier een voorbeeld waarbij opname 80% bekeken werd, dat is dus eigenlijk volledig bekeken, de rest is na het programma, wat uiteraard niet bekeken werd.

 

 

Ik vrees het ook :relaxed:

Reputatie 3
Badge

Echt dat kon daar ook niet ofwa. Dan ben ik precies beetje luxe gewend geweest. 

 net zoals bij de vorige decoders dit het geval is.

Reageer