Beantwoord

Yelo tv van telenet

  • 9 March 2018
  • 5 reacties
  • 2997 Bekeken

Waarom kan ik via mijn Proximus internet verbinding geen yelo tv van telenet bekijken ?? Ik koop via jullie alleen een internetverbinding, wat ik met die verbinding doe heeft niets te maken met Proximus ??
icon

Beste antwoord door KimB 9 March 2018, 13:42

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Deze vraag stel je best aan telenet, het is hun app, zij bepalen op welk netwerk ze die open zetten.
TUI: > https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kijk-overal-in-belgie-tv-met-yelo-play/
Reputatie 7
Badge +1
Waarom kan ik via mijn Proximus internet verbinding geen yelo tv van telenet bekijken ?? Ik koop via jullie alleen een internetverbinding, wat ik met die verbinding doe heeft niets te maken met Proximus ??

Bij mij werkt deze wel. Heb ook Proximus. Moet natuurlijk wel een goede inlogcode en wachtwoord hebben. Restrictie is wel dat de NPO zenders en Playmore alleen via hun eigen netwerk uitzend.
Reputatie 6
Badge +4
Allesinds om duidelijk te zijn, wij bij Proximus blokkeren Yelo TV niet, zoals afgesproken in de EU regulering.
Reputatie 7
Badge +1
Allesinds om duidelijk te zijn, wij bij Proximus blokkeren Yelo TV niet, zoals afgesproken in de EU regulering.

Kan dit alleen maar bevestigen.

Reageer