Wondelgem Gent niet mogelijk voor Proximus?

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Constant storing , paar momenten in de dag heb ik proximus tv en internet doch dit valt voortdurend weg.
Reeds eenmaal hersteller laten komen die het dan weer in orde krijgt voor een uurtje en dan weer bam alles weg.
Ondertussen toch reeds een tiental dagen zonder internet,zonder televisie.
Klantendienst ook al paar keer gebeld.
De hersteller zou alles eens uitmeten , hoogstwaarschijnlijk zou het gaan om een storing ergens verderop in de straat.
De laatste uitleg die ik kreeg was als volgt ; Ja er zijn werken aan de gang (15 straten verder btw )heb nogal klachten moeten oplossen onder andere in uw straat.

Nou op dit moment is er juist niks opgelost.

Moet ikzelf vragen aan die straatwerkers of ik even een kabel van Proximus mag komen aaneenlassen?

Heeft het Überhaupt zin om nogmaals een hersteller te laten komen en weer een dag vrijaf te nemen?

Is het dan echt niet mogelijk om uit te zoeken waar de storing vandaan komt?

Hoe zal ik gecompenseerd worden? Plus wat moet ik doen met ondertussen een torenhoog mobile data verbruik?

Ben overgestapt van telenet naar proximus . En heb echt geen zin om terug naar telenet te gaan.

please los dit op of laat me het aub weten als dit een niet oplosbaar iets voor Proximus.

Wondelgem is de gemeente.

Dank bij voorbaat en ik smeek u verlos me uit mijn lijden.

5 reacties

Louter ter bijkomende info:
je kunt ook ondertussen een klacht indienen via een online mail-formulier
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact_us/particulieren/support/spaar-tijd-kom-snel-in-contact-met-de-juiste-dienst.html
Daar de achtervolgende stappen volgen en op het laatst kun je klikken op mail sturen....
Reputatie 7
Badge +3
Proximusmakesmecry,

Dit is inderdaad niet fijn.. ik heb je aansluiting uitgemeten en stel vast dat er geen signaal toekomt op je modem (bbox3). De technicus die 2 twee dagen geleden langskwam had het voelen aankomen, hij kreeg het nog wel in orde, maar nu is er opnieuw geen signaal.

De werken in de omgeving zijn mogelijk de boosdoener.

We zullen opnieuw iemand moeten langssturen, wanneer past dit voor jou?

De technicus zal zorgen voor een tijdelijke oplossing en een ticket aanmaken voor een lasploeg.

Groeten Geert
Ok Geert dat klinkt me als muziek in de oren. Hoe contacteer ik u via pm ?
Privébericht sturen (klik hier)
Reputatie 7
Badge +3
Ikzelf geef enkel online ondersteuning, ik zal de afspraak voor jou in orde maken. Wanneer kan de technicus langskomen?

Geert

Reageer