Vraag

Wireless toestel onder list Ethernet

  • 20 October 2020
  • 4 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 2

Is het normaal dat een wireless toestel (Ipad) onder het rubriek ‘Ethernet’ verschijnt in de lijst van aangesloten toestellen in de bbox 3 v+? 


4 reacties

Reputatie 2

Bedankt, Martin. Ik zal dat doen. Ik ben eigenlijk op zoek van mogelijke oorzaken van mijn andere probleem ‘BBox 3V+ herstart spontaan’

https://nl.forum.proximus.be/internet-10/bbox-3v-herstart-spontaan-49962?postid=666718#post666718

U heeft daar ook een reactie gepost.

 

het zou inderdaad kunnen maar kan het niet checken want ik heb geen access point,

anders eens dicht met ipad bij je bbox gaan staan en zien waar je dan je iPad terugvindt in je bbox interface.

Reputatie 2

Ip adres: 192.168.1.30

Ik doe niets met vast IP adresen (enkel een Access Point 192.168.1.240). Misschien iets te maken met de AP? Als de Ipad met de WiFi van de AP verbindt.

Het is niet per se een probleem, maar ik vond het raar.

 

 

welk ip adres heeft die iPad, staat de iPad mss ingesteld met een vast IP adres ipv dat die ingesteld staat om via DHCP een IP adres toegewezen te krijgen van de BBOX zelf 

Anders reset eerst eens je bbox3 = 20sec het verborgen resetknopje achteraan 20 sec ingedrukt houden en dan lossen om de bbox volledig te laten opstarten.

Reageer