Vraag

Windows Life Mail (server )



Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb het paswoord gewijzigd en wel volgens  de mij toegestuurde brief  in 2004 :

  1.  voor het tot stand brengen van de internetverbinding:   
  2.                                          Username / gebruikersnaam :  12345678@SKYNET
  3.                                           Paswoord / wachtwoord        : xxxxxxxx    (hetzelfde als destijds)

Maar nu vraagt men  dit ook te wijzigen op de modem  ??????    

Wat nu ?

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

rtl120.bpl heeft niets met Proximus/Skynet te maken

https://www.pc-helpforum.be/topic/29840-melding-rtl120bpl-ontbreekt/

http://www.down-dll.com/index.php?file-download=rtl120.bpl&arch=32bit&version=12.0.3210.17555&dsc=CodeGear-Component-Package

Blijkbaar hebt u één of andere applicatie die ervan gebruik maakt

&

@SKYNET is uiteraard onvolledig

uw login fa123456@SKYNET vindt u terug in www.myproximus.be - products - internet of in een destijds aan u door Skynet/Belgacom overgemaakte brief

uw paswoord indien niet meer gekend kunt u ook via www.myproximus - products - internet instellen = een nieuw paswoord kiezen en activeren

indien u geen toegang hebt tot MyProximus (geen account geactiveerd) kunnen enkel Proximus medewerkers op dit publieke forum u verder helpen (waarschijnlijk pas vanaf morgen)

 

&

Ik vermoed dat u met WPA-code het WiFi wachtwoord bedoelt dat normaal terug te vinden is op uw Bbox3

Reputatie 3
Badge +1

Hieronder een zin van u.

P.S. Uw internettoegangsinfo is ook terug te vinden in MyProximus (fa….@skynet) en uw paswoord kunt u ook aldaar opnieuw instellen

**********************************************************************************************

Het is moeilijk uit te leggen langs deze weg maar zal het zo goed mogelijk proberen.

  • Momenteel  werk ik via Vodafone Mobiele Wifi  en op proximus Mail.
  • Van zodra ik deze afsluit en naar mijn huismodem b.box3 ga verbreekt de verbinding en moet ik de pc opnieuw opstarten en weer op mobiel gaan zoals nu.
  • Door een  onoplettende omstandigheid heeft ons  kleinkind , achter onze rug op de pc zitten tokkelen en weet ik niet wat er gebeurd is.
  • Tot op enkele dagen was mijn mail programma Windows Life Mail. Ik heb daar een   account en ook mijn echtgenote.
  • Wanneer ik in WLM een nieuw bericht maak en stuur het door dan krijg ik een venster krijg ik een venster dat ik mij moet aanmelden in Skynet. Zie de bijlage.
  • Dat bericht komt terecht in de MAP uitgaand van mijn echtgenote en langs daar kan ik het versturen en krijg ik ook berichten  op haar account .precies of zijn account heeft ingenomen. IK werk via @Skynet en zij via @proximus.
  • In dat melding venster vraagt men gebruiksnaam en paswoord en juist daar weet ik het PW niet.   Ik heb al verschillende code, van in het begin van mijn aanvraag uitgeprobeerd maar telkens staat in de taakbalk “fout”.
  • Nu kan ik haar account niet verwijderen of ik kan niet meer via WLM werken.  Tenzij ik volledig overschakel en met Proximus Mail ga werken, wil ik doen,  maar ik kan niet zonder de Vodafone Mobiel Wifi.  Ik moet op Internet geraken en dat is het probleem.
  • Nu kan ik ook niets afdrukken omdat de printer ingesteld stond op de b.box3  en hij vraagt de WPA code in te voeren maar ????  waar vind ik dat ?
  • Sorry, ik hoop het nu iets beter te hebben omschreven zodat u kunt helpen.
  • Groeten,
  • Jean Paul

 

  •  

@jpdr als het niet moest lukken dan proximus je wachtwoord ook resetten.

Reputatie 7
Badge +4

Ik ben niet 100% mee, maar vermoed dat u uw e-mail wachtwoord niet meer kent

Indien zo, kunt u dit zelf aanpassen (= opnieuw instellen) via www.myproximus.be op voorwaarde dat u  een account gemaakt hebt en uw paswoord ervan ook nog kent (mijn producten - proximus mail)

U kunt bv. foto’s toevoegen op basis van het vakje met “de 2 bergen”  (media) links naast hierboven 

Vergeet evenwel niet dat u op een publiek forum zit en aldaar best geen persoonlijke gegevens prijsgeeft

Er hoeft zeker niemand langs te komen om uw paswoord te “resetten” 

 

P.S. Uw internettoegangsinfo is ook terug te vinden in MyProximus (fa….@skynet) en uw paswoord kunt u ook aldaar opnieuw instellen

Reageer