Beantwoord

Wifi- Wachtwoord Bbox3 wijzigen

  • 23 March 2019
  • 8 reacties
  • 3153 Bekeken

Reputatie 1
Laat maar, ik heb het gevonden 🙂
icon

Beste antwoord door YorickP 23 March 2019, 15:05

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3
De instructies die in de link staan zijn inderdaad correct, het is via de 192.168.1.1 dat het aan te passen valt. Nu het kan wel zijn dat er een oude/nieuwe software op de modem staan en daardoor de layout anders uit ziet.
Beste Werner 1752,

Bij een BBOX3V+ vind u het etiket aan de onderkant van de modem, niet achteraan (geen plaats door de 2 groene telefoon VOIP poorten)
Om hier aan te kunnen moet u eerst de voet eraf klikken. Neem de voet vast en draai de modem met de klok mee, dan klikt deze los. Onderaan gaat u hetzelfde etiket zien dat op de normale BBOX3 staat.
User paswoord is het wachtwoord dat u dan kan gebruiken om in te loggen in de modem.
Inloggen op adres 192.168.1.1 en dan krijgt u een klein kadertje met "user", dit laten staan en u paswoord invullen en dan logt u in.

Mvg, Wesley
Ter bijkomende info:
Als je nog de doos hebt waar die BBOX in verpakt was daar zijn die wachtwoorden (om er in te loggen op zijn interface als user en ook het wifi wachtwoord voor wifi-2.4 en wifi-5.0) op terug te vinden.

beste, zou graag mijn wifi wachtwoord willen veranderen maar heb geen user data ontvangen in mijn modem. Mvg
om dit veranderen surf ja naar http://192.168.1.1 en logt daar in als User en met het User password dat op de sticker van je bbox zelf staat, dan kun je uw wifi wachtwoord veranderen.
Dat is het probleem... op mijn sticker staat er geen user paswoord

als je de voet een kwartslag naar rechts draait om hem eraf te nemen zie je daar geen sticker met het User wachtwoord staan.
Anders afwachten tot maandag als de proximus medewerkers terug langskomen om je verder te helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Klopt inderdaad Martin, het User Paswoord moet daar inderdaad terug te vinden zijn.

Grtjs, Charlotte

Reageer