Vraag

Wifi/tv problemen

  • 25 January 2020
  • 42 reacties
  • 1063 Bekeken


Toon eerste bericht

42 reacties

voor de opnames kan iemand van proximus je morgen verder helpen als ze hier op het forum langskomen.

Reputatie 7
Badge +4

@StijnV1990  Je mag de opnames die je kwijt bent gerust hier of via privé bericht doorgeven dan kan ik eens kijken of deze kunnen terug plaatsen.

Heeft er dan nog niemand van Proximus zelf gekeken of ze die opnames van hun servers niet kunnen terughalen?

@StijnV1990  Je mag de opnames die je kwijt bent gerust hier of via privé bericht doorgeven dan kan ik eens kijken of deze kunnen terug plaatsen.

Hey Samuel, bedankt voor de snelle reactie. Opnames die we kwijt waren en graag nog willen bekijken: Sing (03/01 VTM), De Luizenmoeder, Blind Getrouwd - Australia (seizoen 2 op zaterdag), Nicholas, Topdokters, Down the Road, Zo Man Zo Vrouw, Camping Karen & James en Huizenjagers. Alvast  bedankt om dit te bekijken.

Reputatie 7
Badge +4

@StijnV1990  Ik heb het doorgegeven aan de betrokken dienst, van zodra ik een antwoord krijg laat ik je hiet iets weten.

Heeft er dan nog niemand van Proximus zelf gekeken of ze die opnames van hun servers niet kunnen terughalen?

Nee ik heb het gisteren en vandaag gevraagd via sociale media omdat ik nog geen tijd heb gehad om te bellen maar nog geen antwoord gekregen.

Heb trouwens gezien dat ik perongeluk een eerdere reactie van u als antwoord had aangeduid, kan ik dit ongedaan maken? Aangezien het nu lijkt alsof de topic opgelost is.

Merci trouwens voor alle info/hulp!

@Yam2  Ik kijk even na met een collega of we je opnames kunnen teruplaatsen
we houden je op de hoogte

 

mvg

Oké dan wachten wij af, bedankt!

Reputatie 7
Badge +4

@Yam2 Ons engineering team kan jammer genoeg  niet je opnames recupereren
als je echter nog een aantal van de opnames weet die je kwijt bent kunnen we deze wel manueel toevoegen

@Yam2 Ons engineering team kan jammer genoeg  niet je opnames recupereren
als je echter nog een aantal van de opnames weet die je kwijt bent kunnen we deze wel manueel toevoegen

Jammer om te horen. Uiteraard weet ik ze niet meer allemaal, zal er enkele recente doorgeven.

Series: Down the Road seizoen 3 aflevering 1, Kamp waes, Sergio & axel: van de kaart, Nicholas, the passage seizoen 1 aflevering 10

Films: Black Panther, Wonderwoman

Mocht ik nadien nog op anderen komen, kan ik u dan een bericht sturen?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Yam2 

de films heb ik hersteld,

bij de series wordt er in ons programma geen seizoen weegegeven, weet je nog wanneer je de afleveringen uitgezonden werden?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@Yam2 

de films heb ik hersteld,

bij de series wordt er in ons programma geen seizoen weegegeven, weet je nog wanneer je de afleveringen uitgezonden werden?

 

Geert

@Yam2

de films heb ik hersteld,

bij de series wordt er in ons programma geen seizoen weegegeven, weet je nog wanneer je de afleveringen uitgezonden werden?

 

Geert

Dankuwel. 

Down the road aflevering 1 werd vorige week maandag uitgezonden. Kamp Waes afleveringen vanaf 19 januari 2020, van aflevering 6 tem de laatste op 2 februari. Sergio & Axel van de kaart werd in november 2019 uitgezonden woensdagen op vtm. Nicholas ook op vtm in januari 2020. The passage was op Q2 maar weet de datum niet meer

 

Reputatie 7
Badge +3

@Yam2 

Deze serie-opnames zouden nu ook hersteld moeten zijn.

 

Geert

@Yam2

Deze serie-opnames zouden nu ook hersteld moeten zijn.

 

Geert

Bedankt ze staan er inderdaad op, alleen Down the Road is het het oude seizoen dat er op staat. Het nieuwe seizoen speelt op Één op maandag, seizoen 3 aflevering 1. 

nu als ik hoor dat slimme wifi geactiveerd werd en je daarna problemen hebt zou ik deze eerst uitzetten als volgt :

Als je vermoed dat dit de oorzaak zou zijn van je probleem,
dan kun je gewoon via de bbox3 zijn web GUI http://192.168.1.1 
(inloggen als User met User wachtwoord dat op een sticker van je bbox/modem/router staat)
En daar "One SSID"  deactiveren:
klik op de One SSID  banner en dan op "OK".
(terug aanzetten op de zelfde manier) 

moest je dan nog problemen hebben dan kun je alle toestellen eens heropstarten 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

Indien je dan toch nog last ondervindt kun je de bbox eens resetten > klik hier

NB:tijdens het weekend komt er niemand langs op het forum die van proximus zelf is.

je kunt wel de helpdesk gratis bellen in het weekend op het gratis nummer 0800 22 800 indien je probleem niet moest opgelost geraken en anders wachten tot maandag voor verder hulp hier door iemand van proximus zelf.

 

 

Vriendelijk bedankt voor alle info en advies! Ik heb elke stap uitgevoerd, zowel de One SSID uitzetten als de bbox resetten, toestellen herstarten heeft allemaal niet geholpen jammer genoeg lijkt wel van kwaad naar erger te gaan. Zeer frustrerend allemaal.

Zal dan eens proberen te bellen, al verwacht ik dat ze gewoon hetzelfde "reset"verhaal zullen adviseren of zullen zeggen dat we moeten wachten op de technieker volgende week.

indien zij het ook niet kunnen oplossen heb je altijd de mogelijkheid om een gratis technieker aan te vragen om die bij u thuis alles te laten analyseren

die kun je hier aanvragen > http://proximus.be/happyhouse

NB: als je de bbox gereset hebt heb je ook terug gekeken of “one SSID” nog uit stond op je bbox3

  • dan kun je gewoon via de bbox3 zijn web GUI http://192.168.1.1 
    (inloggen als User met User wachtwoord dat op een sticker van je bbox/modem/router staat)
    En daar "One SSID"  deactiveren indien die terug opstond na reset.

Had gisteren al een happy house technieker afspraak gekregen maar pas voor volgende week vrijdag, dat was de eerst beschikbare afspraak dat mogelijk was. Maar dat is echt te lang om in deze omstandigheden te blijven zitten.

Zodra ik de One SSID deactiveerde werd ik vanzelf terug uitgelogd, wanneer ik me terug inlogde stond het opnieuw op geactiveerd is dat normaal?

indien zij het ook niet kunnen oplossen heb je altijd de mogelijkheid om een gratis technieker aan te vragen om die bij u thuis alles te laten analyseren

die kun je hier aanvragen > http://proximus.be/happyhouse

NB: als je de bbox gereset hebt heb je ook terug gekeken of “one SSID” nog uit stond op je bbox3

  • dan kun je gewoon via de bbox3 zijn web GUI http://192.168.1.1 
    (inloggen als User met User wachtwoord dat op een sticker van je bbox/modem/router staat)
    En daar "One SSID"  deactiveren indien die terug opstond na reset.

 

Reageer