Vraag

wifi repeater niet ontvangen

  • 6 October 2020
  • 7 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

beste, ik had een familus en heb online een flex besteld ter vervanging van mijn familus,

nu heb ik nog altijd mijn wifi repeater niet ontvangen.

mvg 


7 reacties

Geachte,

ook wij hebben geen gratis booster ontvangen na overschakeling naar flex s en hebben zwak wifi ontvangst in keuken en 2’ slaapkamer na verhuis en nieuwe router wifi 5 waarom niet de nieuwe router met wifi 6 ? 

Mvg

Hier ondertussen wat info :

De Wifi booster is gratis zonder vaste lijn in een flex pack , alleen als de technieker die de installatie uitvoert dit nodig acht voor een optimale werking van de decoder. (  daar zit het verschil tussen een gratis en betalende Wifi booster in een Flex pack zonder vaste lijn. 
In sommige  Fiber Flex packs (zonder vaste lijn) is  de Wifi booster  inbegrepen: 

Flex s Fiber Pack 

2 Wifi Boosters inbegrepen  als je GIGA Fiber optie neemt

Giga Fiber

Perfect voor gezinnen.
Gigasnel internet om te voldoen aan de behoeften van meerdere gelijktijdige gebruikers.
Inclusief maximaal 2 Wi-Fi Boosters.

Downloadsnelheden

  • Geniet van razendsnelle downloadsnelheden tot 2,5 Gbps.
  • Download een 4K-film (19 GB) in 61 seconden.

De downloadsnelheid is belangrijk omdat deze bepaalt hoe snel je toegang krijg tot online inhoud zoals websites, video's en bestanden en deze kan bekijken. Een hogere downloadsnelheid betekent minder wachttijd en een vlottere online ervaring.

Uploadsnelheden

  • Geniet van hoge uploadsnelheden tot 500 Mbps.
  • Verstuur 1.000 foto's (5 GB) naar de Cloud in 1 minuut en 20 seconden.

De uploadsnelheid is belangrijk omdat deze bepaalt hoe snel je bestanden kan verzenden en delen, kan deelnemen aan videoconferenties en gebruik kunt maken van Cloud-diensten. Een hogere uploadsnelheid betekent minder vertragingstijd en een efficiëntere workflow.

Stabiliteit

  • Geniet van een naadloze en betrouwbare internetervaring en een betere verbinding in elke kamer van jouw huis.
  • Genoeg capaciteit zodat het hele gezin zonder problemen tegelijkertijd verbinding kan maken.

Wi-Fi Boosters

  • Tot 2 Wi-Fi Boosters voor een betere verbinding in meer kamers, zonder verlies van snelheid of stabiliteit, op verzoek of op initiatief van de technicus.
  • Perfect voor grote appartementen of huizen met meerdere verdiepingen.
  • Optimalisatie van jouw netwerk dankzij de Mesh-technologie.
  • Kan worden gebruikt om uw tv draadloos aan te sluiten.

Gegarandeerde verbinding

Flex Emergency Internet is een back-up als jouw verbinding uitvalt. Het werkt als een hotspot die ons mobiele netwerk gebruikt zonder extra kosten. Je kan het activeren in de MyProximus-app.

* De snelheidsvergelijking is gebaseerd op de resultaten van de Ookla Speedtest Global Index die de mediane vaste breedbandsnelheid per operator op maandbasis rangschikt.

https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_xs_pack/particulieren/packs/cr-all-flex-packs/flex-xs-configurateur.html/?v6=iwantfiber#:~:text=Sluiten-,Giga%20Fiber,Index%20die%20de%20mediane%20vaste%20breedbandsnelheid%20per%20operator%20op%20maandbasis%20rangschikt.

Beste,

de technieker heeft nooit overal in huis het wifi bereik getest en kon zo niet weten of alles ok was !!

Hij heeft enkel het bereik getest waar de router is geplaatst.

Mvg

FYI: In afwachting dat iemand van de proximus forummedewerkers hier de draad opneemt:

ik weet niet welk flex pack je juist hebt maar een gratis wifi booster is enkel het geval in een Flex pack met vaste lijn.
Maar als je er recht op hebt zullen ze u die zeker bezorgen.

vreemd krijg hier geen antwoord op !!!

FYI:

De Proximus moderatoren zijn ook niet continue aanwezig op het forum, maar nu komen ze wel maar pas maandag terug langs. Bellen kan je dan wel nog altijd op het gratis nummer 080022800 indien je dit zou wensen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Koen_095 ik heb dossier 46409008 opgemaakt voor de bevoegde dienst, die je verder zal contacteren. Groetjes, Heidi

Reageer