Beantwoord

wifi kanaal gaat naar 1



Toon eerste bericht

260 reacties

Zou dat daar dan echt zoveel beter zijn, want ik stel mij dab daarbij de vraag waarom zou dan niet bijna iedereen met TN in boot gaan, enfin ik heb er persoonlijk geen ervaring mee alleen mijn pa is indertijd naar proximus overgestapt na langdurige problemen met TN en die geraakten maar niet opgelost. Natuurlijk na al die jaren kan het er daar nu al anders aan toegaan...

Reputatie 1
Badge +1

Als het beter is dat ik zelf een nieuw topic start, mag u mij dat gerust zeggen, maar ik heb met mijn Bbox3 identiek hetzelfde probleem dat hier vermeld wordt. Ik was even rond aan het neuzen op dit forum en trof dit topic aan, dus hier ben ik: het 2.4 Ghz kanaal wordt veranderd naar 1, ook na een reset, en ook al heb ik het kanaal zelf veranderd via de web interface naar 11 (en dit al verschillende dagen, terwijl de bbox gewoon aan bleef, wat te zien was aan de ‘uptime’… ). Is dit mogelijk dat dit toch een bugje is? Of is er iets anders dat daar aan te doen is? 

Edit: verduidelijkingen

Reputatie 5
  • Softwareversie

    8c.310A

  • GUI-versie

    7.3.8

  • Hardwareversie

    2.1

Reputatie 6
Badge +3

Fabrieksinstelling in de nieuwere hardware revisies. Ik vermoed ook niet dat Proximus dit altijd controleert wanneer er een nieuwe revisie wordt geleverd door Technicolor of Sagemcom. Anders kan ik geen reden bedenken van waar dit afwijkende gedrag. Dat zou je dan normaal gezien moeten kunnen aanpassen met expert of admin rechten .

in ieder geval wat er ook van wezen als proximus zelf zegt dat het de bedoeling is dat je dit nog altijd kunt zelf manueel instellen dan zou dit ook moeten kunnen en daarom zal de uitleg van Proximus zelf moeten komen waarom het in sommige hardware versies van de bbox3V+ niet kan en in andere lagere hardware versies wel,