Vraag

Wifi heel erg traag vanaf 23u

  • 15 April 2019
  • 2 reacties
  • 153 Bekeken

Sinds een paar dagen merk ik dat na 22-23u mijn wifi opeens wegvalt. Zit ik netflix te kijken en ineens niets meer... noch resetten vd bbox noch alles van m-media heropstarten. Niks laad nog alsook alle wifi toestellen weigeren dienst. Steeds vaker laat op de avond? De dag nadien alles weer normaal.. Erg frustrerend. iemand een idee ?
Op die manier denk ik er vaker en vaker aan om over te schakelen en proximus voorgoed vaarwel te zeggen na 12j klant te zijn!

2 reacties

mss eens een gratis happy house technieker laten langskomen om alles eens na te trekken, die kun je aanvragen hier
>
http://proximus.be/happyhouse
Reputatie 7
Badge +4
Yannick,
Heb je al eens geprobeerd de cookies te verwijderen via de instellingen van je decoder?
Als je dit nog niet hebt uitgevoerd, mag je gerust even hetvolgende proberen:

Je mag op de knop MENU drukken en vervolgens naar INSTELLINGEN gaan en op OK drukken. Dan mag je naar SYSTEEM gaan en op OK drukken, vervolgens ga je naar VEILIGHEID/PRIVACY en druk je op OK. Daar kan je de COOKIES BEHEREN (pincode is standaard 1234) en vervolgens kan je de cookies wissen. Als dit is gedaan kan je dit even opnieuw gaan testen.

Lukt dit nog steeds niet, kan je zeker en vast de tip van Martin gaan doen. De gratis Happy House technieker komt dit heel graag persoonlijk bij je nakijken.

Groetjes, Charlotte

Reageer